کد خبر : 1723347 | 15 آذر 1399 ساعت 10:38 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان بهداد و فولاد خوزستان، مدعیان اصلی قهرمانی

لیگ برتر وزنه برداری 7 تیمی شد

طبق اعلام فدراسیون وزنه برداری، لیگ برتر این رشته در سال 99 با حضور 7 تیم برگزار می شود.

لیگ برتر وزنه برداری 7 تیمی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه در ماههای اخیر فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد 10 تیم برای حضور در لیگ برتر بزرگسالان اعلام آمادگی کرده اند، حالا بعد از تکمیل مدارک و ثبت قرارداد تیم ها با وزنه برداران مشخص شده که حضور 7 تیم در لیگ برتر سال 99 قطعی شده است. 


7 تیم عقاب نیروی هوایی، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، شرکت ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، فولاد خوزستان و گهر زمین سیرجان در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری سال 99 شرکت می کنند.


رقابتهای دور رفت 19 تا 22 آذر ماه در اهواز و به میزبانی فولاد خوزستان برگزار می‌شود.


از تیم های فولاد خوزستان، گهر زمین سیرجان و شرکت ملی حفاری اهواز می توان به عنوان مدعیان قهرمانی نام برد. فولادی ها که با مدیریت سعید آذری تیم قدرتمندی را مهیای حضور در مسابقات کردند، با شاگردان بهداد سلیمی در گهر زمین سیرجان رقابت اصلی را خواهند داشت.


محمد زارعی، کیانوش رستمی و جابر بهروزی از نفرات شاخص تیم گهر زمین به شمار می روند و در ترکیب فولاد خوزستان هم نفراتی همچون علی داوودی، حسین سلطانی و حافظ قشقایی حضور دارند. 


از نکات جالب لیگ امسال می توان به غیبت سهراب مرادی، یکی از ستاره های وزنه برداری ایران اشاره کرد. همچنین حضور همزمان سه تیم نظامی در میان 7 تیم شرکت کننده نیز در نوع جالب توجه است.

دیدگاه‌ها