کد خبر : 1723693 | 16 آذر 1399 ساعت 17:31 | 31.5K بازدید | 1 دیدگاه

در شب ثبت گل شماره 100 ستاره فرانسوی

با تایید مدیر PSG؛ امباپه از رئال دور شد

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی تایید کرد که در مذاکرات تمدید با کیلیان امباپه پیشرفت هایی داشته اند.

با تایید مدیر PSG؛ امباپه از رئال دور شد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه مدت هاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. او سال 2017 ترجیح داد پیشنهاد رئال را رد کرده و به پی اس جی ملحق شود ولی رویای او همیشه بازی برای رئال بوده است؛ ضمن اینکه لیورپول هم سخت خواهان اوست.

دو ماه پیش رسانه های فرانسوی ادعا کردند که امباپه به پی اس جی اطلاع داده است که تمدید نخواهد کرد و بهتر است سال بعد به او اجازه جدایی بدهند اما اخیرا لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در یک مصاحبه گفت که مذاکرات برای تمدید قرارداد نیمار و کیلیان امباپه را شروع کرده اند.

 

 

1550814

 

 

او شب گذشته پس از برتری پی اس جی بر مون پولیه خبر بدی برای رئال مادرید و هوادارانش داشت و گفت که امباپه به زودی تمدید خواهد کرد:« الان وقت برای صحبت در مورد آینده بازیکنان نیست ولی باید بگویم که در حال مذاکره هستیم و گفت و گو ها ادامه خواهد داشت. کیلیان می خواهد تمدید کند و الان زمانی است که باید در مورد آینده او ایده روشنی داشته باشیم. نسبت به 10 روز پیش، قدم های مثبتی برای تمدید امباپه برداشته شده و پیشرفت هایی داشته ایم.»

 

کیلیان امباپه شب گذشته برابر مون پولیه توانست گل شماره 100 خود را برای پی اس جی به ثمر برساند. او در پایان بازی ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت:« پی اس جی از روزی که به این تیم پیوستم حامی من بوده و خوشحالم که صدمین گلم را به ثمر رساندم. رسیدن به گل شماره 200؟ هنوز خیلی فاصله داریم.»

 

 

1550119

 

 

لئوناردو در مورد شایعات جذب مسی هم گفت:« برای بارسا و لیونل مسی احترام قائلیم و باید بگویم که مسی بازیکن بارسلوناست. وقتی در مورد بازیکنان ما حرفی زده می شود، ما ناراحت می شویم و قطعا دوست نداریم در مورد بازیکن تیمی دیگر صحبت کنیم.»

 

دیدگاه‌ها