کد خبر : 1724182 | 18 آذر 1399 ساعت 20:20 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مالدینی به احتمال قهرمانی میلان در سری آ

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان به احتمال فتح اسکودتو توسط این تیم در فصل جاری واکنش نشان داد.

واکنش مالدینی به احتمال قهرمانی میلان در سری آ

به گزارش "ورزش سه"، میلان تحت هدایت استفانو پیولی این روزها شرایط فوق العاده ای را تجربه می کند و در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفته است. از طرف دیگر روسونری 22 بازی بدون شکست در لیگ را پشت سر می گذارد و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

 

1542574

 

 

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان نقش استفانو پیولی را در احیای این اساسی دانسته و می‌گوید: " او نقش ویژه ای دارد. او آرامش، تعادل، دانش فوتبال را به ارمغان می آورد. من به شما اطمینان می‌دهم که پیولی یک شخصیت شگفت آور است. او می‌داند که چگونه بازیکنان را به روش خود تحت فشار قرار دهد. فکر می کنم این فرصتی برای پیشرفت کردن است حتی برای خود او. همه با وجود او پیشرفت می‌کنند و جرقه ای را در میلان ایجاد کرده است."

 

شانس میلان برای فتح اسکودتو: " نتایج میلان در سال 2020 حاکی از آن است که ما برای اسکودتو می‌جنگیم. با این حال فصل ما طی دو سال اتفاق خواهد افتاد و به نوعی هدف گذاری کرده ایم. ما اکنون در لیگ اروپا حضور داریم و ایده مان این است که کارهای بیشتری انجام دهیم. غیر عادی خواهد بود اگر به لیگ قهرمانان نرویم. میلان رویاپردازی می کند و نمی خواهد آن را متوقف کند. از طرفی یووه، اینتر و ناپولی نیز برای فتح اسکودتو می جنگند. با این وجود ما راه خود را دنبال می‌کنیم."

 

 

1550980

دیدگاه‌ها