کد خبر : 1724216 | 19 آذر 1399 ساعت 00:02 | 60.2K بازدید | 4 دیدگاه

برای آمادگی بیشتر در جام جهانی

حضور قطر در رقابت های مقدماتی جام جهانی اروپا!

تیم ملی قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی در اروپا شرکت می کند.

حضور قطر در رقابت های مقدماتی جام جهانی اروپا! 

به گزارش "ورزش سه"، یوفا از تیم ملی قطر دعوت کرده تا برای حفظ آمادگی و انجام بازی های تدارکاتی، به گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا بپیوندد.


قطر به تنها گروه پنج تیمی مقدماتی جام جهانی که فینالیست های لیگ ملت های اروپا در آن حاضر نیستند، خواهد پیوست در حالی که گروه های دیگر در اروپا دارای شش تیم هستند.


در گروه B تیم ملی اسپانیا، در گروه C تیم ملی ایتالیا، در گروه D تیم ملی فرانسه و در گروه E نیز تیم ملی بلژیک قرار دارد که این 4 تیم، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شده اند، از این رو گروه های این تیم ها، 5 تیمی خواهد بود.


گروه های F تا J یعنی گروه های 6 تا 10 همگی از 6 تیم تشکیل شده اند و در این میان تنها گروه A باقی می ماند که 5 تیمی است و تیمی از تیم های مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در آن حضور ندارد.

 

 

 

1543644

 

 


از این رو، یوفا قطر را دعوت کرده تا به گروه نخست رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا بپیوندد. در این گروه، تیم های پرتغال، صربستان، ایرلند، لوکزامبورگ و آذربایجان حاضر هستند و قطر به عنوان تیم ششم، به این گروه اضافه خواهد شد.


قطر تمام مسابقات را در اروپا انجام خواهد داد. از آنجا که آنها به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را به صورت اتوماتیک دریافت کرده اند، به دنبال حضور در مسابقاتی هستند تا بتوانند برای شرکت در اولین جام جهانیشان، آمادگی کامل داشته باشند.


قطری ها همچنین قرار است سال آینده در هر دو تورنمنتی که در منطقه آمریکای جنوبی برگزار می شود، شرکت کنند. آنها ابتدا از 11 ژوئن تا 10 ژوئیه با تیم های کلمبیا، برزیل، اکوادور، پرو و ونزوئلا در کوپا آمریکا رقابت خواهند کرد.


سپس یک تیم قطری در مسابقات گلد کاپ کونکاکاف شرکت خواهد کرد که با حضور قهرمان آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب در آمریکا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها