کد خبر : 1724302 | 19 آذر 1399 ساعت 14:53 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

دود چند دستگی هواداران به چشم خودشان می‌رود؛

حسینی: درگیری من و رشید را بزرگ کردند

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران می‌‎گوید هیچ مشکلی میان او و رشید مظاهری وجود ندارد و به عنوان بزرگ‌تر تیم هم از رشید و هم سایر بازیکنان حمایت خواهد کرد.

حسینی: درگیری من و رشید را بزرگ کردند

به گزارش "ورزش سه"، حسین حسینی گلر تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین تیمش در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: خودتان می دانید ما با صدر جدول دو امتیاز فاصله داریم ولی خب انتقاداتی هم وارد است. تلاش می کنیم این شرایط را درست کنیم. باید اتحاد داشته باشیم تا این فصل را با موفقیت تمام کنید.


او در ادامه با اشاره به فکری بیان کرد: آقای فکری هم تازه آمده اند و هر مربی ای در استقلال کار سختی دارد. تیم استقلال هم شرایط خاصی دارد و چند وقت است که قهرمان نشدیم و صبر هواداران تمام شده است. انتقادات درست است ولی باید از آقای فکری حمایت کنیم. اگر هواداران استقلال یکدل نباشند، استقلال نتیجه نخواهد نگرفت.


حسینی به دودستگی هواداران در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: خب تماشاگر که در ورزشگاه نیست ولی در فضای مجازی چند دستگی میان هواداران ایجاد شده که برای تیم حاشیه درست می کند. الان هواداران استقلال 4 ، 5 دسته شده اند و در نهایت دودش به چشم خودشان می رود. اگر اینطور باشد، ما امسال هم نتیجه نخواهیم گرفت.


بخش بعدی حرف های حسین حسینی اشاره به شرایط پرسپولیس پیش از انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم داشت و افزود: در پرسپولیس هم این شرایط وجود داشت ولی از زمانی که آقای برانکو آمدند، همه پشت او بودند. پیشکسوت ها هم حمایت کردند و موفق شدند. از هواداران خواهش می کنم که پشت فکری باشند. ما هفته دوم به فولاد باختیم و دیدید چه فشاری درست شد. آن هم هفته دوم. درست است که ما استقلال هستیم و باید بازی های خودمان را ببریم. همه بچه ها می دانند مساوی در آزادی در تهران مثل باخت است.


حسین حسینی که حالا در دو بازی اخیر نیمکت نشین رشید مظاهری شده است، اضافه کرد: امسال تیم مدعی زیاد نداریم و اگر صبر وجود داشته باشد، به مرور زمان تیم موفق می شود و آخر فصل نتیجه خوبی خواهیم گرفت.


از حسینی در مورد رقابتی که با رشید مظاهری دارد، پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: من هفته اول گلی نخوردم و در هفته دوم که دو گل خوردم، روی هیچ کدامشان مقصر نبودم و آقای فکری هم همین را به ما گفت. صلاحدید ایشان بود که من بازی نکنم. هرچیزی که آقای فکری بگوید، به عنوان بزرگ‌تر تیم وظیفه دارم پشت ایشان باشم و به تصیمات ایشان احترام بگذارم. اول فصل بحث جدایی من بود و پیشنهادات خوبی داشتم ولی استقلال خانه من است و دوری از استقلال برایم سخت است. دوباره تلاش می کنم و یک سری چیزها را ثابت خواهم کرد. هر وقت آقای فکری دستور بدهند برای تیم بازی خواهم کرد.


گلر استقلال سپس در واکنش به این سوال که میان او و مظاهری اختلاف وجود دارد، بیان کرد: نه هیچ اختلافی وجود ندارد. چند هفته پیش یک بحثی میان ما ایجاد شد که بزرگش کردند؛ سوء تفاهم نیست. با هم صحبت کردیم. من پذیرفتم که اشتباه کردم و رشید هم پذیرفت. هیچ بحثی بین ما نیست. من به عنوان بزرگ تر تیم پشت همه بچه ها و آقای مظاهری هستم. امیدوارم امسال بتوانم انتظارات هواداران را برآورده کنیم، چون صبرشان تمام شده است.

 

دیدگاه‌ها