کد خبر : 1724336 | 19 آذر 1399 ساعت 17:02 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

امثال پوگبا، مورینیو را در منچستر زمین زدند

دستیار ژوزه مورینیو جنجال اخیر مدیر برنامه های پل پوگبا را برای حمله به ستاره فرانسوی غنیمت شمرد.

امثال پوگبا، مورینیو را در منچستر زمین زدند

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو دو سال و نیم سرمربی منچستریونایتد بود و در این تیم با پل پوگبا همیشه مشکلاتی داشت. مشکلاتی که در آخرین فصل حضور او در یونایتد به اوج رسید. ویدیوی یکی از تمرینات یونایتد که در آن مورینیو برخورد بسیار سردی با پوگبا داشت، به سوژه رسانه ها مبدل شد.

در نهایت مورینیو اخراج شد و پوگبا که گفته بود ژانویه تیم را ترک خواهد کرد، از تصمیم خود منصرف شد.

پوگبا اما همچنان تمایل به جدایی دارد و اخیرا مینو رایولا مدیر برنامه های او صراحتا گفت که کار ستاره فرانسوی در منچستر را باید تمام شده دانست.

 

 

1551807

 

 

ریکاردو فورموسینیو دستیار مورینیو در یونایتد که اکنون در تاتنهام نیز مشغول فعالیت است، بدون اینکه مستقیما نامی از پوگبا ببرد گفت:« مورینیو را در یونایتد برخی بازیکنان زمین زدند. کسانی بودند که برای تعطیلات تابستانی رفتند و به عنوان قهرمان جهان به تمرینات پیش فصل برگشتند و رفتارشان کاملا تغییر کرده بود. جو تیم را به گونه ای کردند که شرایط برای همه تنش زا شد. ما در آخرین فصل حضورمان در یونایتد، زلاتان را هم از دست داده بودیم. یک فوتبالیست با شخصیت و رهبر رختکن که غیبتش را کاملا حس کردیم.»

 

 

1372495

 

 

اشاره فورموزینیو به پوگبا بود که سال 2018 با فرانسه فاتح جام جهانی شد و سپس مغرورانه به یونایتد برگشت و مشکلاتش با مورینیو شدت پیدا کرد.

دیدگاه‌ها