کد خبر : 1724394 | 19 آذر 1399 ساعت 21:03 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی به دنبال ارائه فیرپلی برای کاهش تنش‌ها

نفت آبادان در شرایطی برابر استقلال به تساوی در استادیوم آزادی دست یافت که در چند مرحله موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف از دست داده بود.

پورموسوی به دنبال ارائه فیرپلی برای کاهش تنش‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیروس پورموسوی در ادامه عملکرد موفق خود در این فصل، در هفته پنجم در استادیوم آزادی مقابل استقلال به تساوی یک – یک دست یافتند تا طلسم خود در گلزنی به این تیم را نیز بعد از سال‌ها بشکنند.

 

نفت آبادان در شرایطی در این بازی به تساوی مقابل آبی‌پوشان دست یافت که در این بازی اعتقاد داشتند که کمک داور گل طالب ریکانی را به اشتباه آفساید اعلام کرده است. نکته اینکه بعد از اعتراض کوتاهی که سیروس پورموسوی به این موضوع داشت و درخواست VAR به داور چهارم داد، در ادامه بازیکنان نفت بدون اعتراض به این موضوع، بازی را دنبال کردند. لحظاتی بعد هم این تیم موفق شد روی ارسال کرنر و جاگیری محمد طیبی در تیر دوم، به گل تساوی دست یابد.

 

سیروس پورموسوی، سرمربی نفت آبادان در این خصوص اکنون در صفحه شخصی خود به تمجید از رفتار و خویشتن‌داری بازیکنان خود پرداخته است: سپاس از این بابت که می‌دانستید گل سالم به ثمر رسید و کمک داور به اشتباه آن را مردود کرد اما به رای و تصمیم داوران احترام گذاشتید. همه دیدند که شما بار دیگر در کنار برنامه تاکتیکی و تمرین شده، با حفظ آرامش، تلاش بالا و همدلی و توکل به خدا به گل رسیدید. علیرغم شایستگی برای برنده شدن به حداقل‌ترین حق خود که تساوی بود رسیدید. از روح بلند جوانمردی همگی شما ممنونم.

 

نفت آبادان هفته گذشته و برابر ذوب آهن نیز در شرایطی به گل دست یافته بود که در موقعیت ضدحمله با توجه به مصدومیت یکی از بازیکنان حریف، پورموسوی از بازیکنانش خواسته بود که بازی را دنبال نکنند. جالب اینکه دقایقی بعد از این دستور از سوی کادرفنی، بازیکنان این تیم در شروع دوباره بازی توانسته بودند به گل دست یابند. پورموسوی پیش از این در حاشیه نشست خبری خود نیز با اشاره به تنش‌های شکل گرفته مدعی شده بود که باید این آرامش از سوی کادرفنی تیم‌ها و بازیکنان به داوران انتقال یابد و کمک شود با کم کردن حواشی و اعتراضات، فضای بهتری برای نمایش و فوتبال شکل گیرد.

 

نفت آبادان هفته آینده در استادیوم خانگی خود برابر گل گهر سیرجان، صدرنشین این فصل قرار خواهد گرفت و باید دید اینبار شاگردان پورموسوی به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

دیدگاه‌ها