کد خبر : 1724623 | 21 آذر 1399 ساعت 08:39 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی و تمرینات وِیژه برای تکرار سیوهای خوب (عکس)

علیرضا حقیقی که در هفته های ابتدایی بعد از سیوهای تاثیر گذار یک اشتباه در برابر پیکان داشت که منجر به گل شدن پرتاب اوت نادر محمدی شد به دنبال تکرار نمایش های خوب درون دروازه تیم گل گهر است.

حقیقی و تمرینات وِیژه برای تکرار سیوهای خوب (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از بازی با پیکان که با شکست دو بر یک گل گهر همراه بود حضور جدی تری در تمرینات گل گهر داشت تا هم این شکست و اشتباهش را فراموش کند و هم اینکه از این پس با شرایط ایده آل تری درون دروازه تیمش قرار بگیرد. البته در این بازی گل گهر بعد از دریافت دو گل در دقایق ابتدایی بازی در ادامه موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد و اگر قدر موقعیت ها را می دانست می توانست در بدترین شرایط بازی نتیجه را به تساوی بکشاند.

 

1552348

 

مرد شماره یک گل گهر که فصل گذشته و در دور برگشت با 9 گل شیت از این حیثت رکوردار شد و در نهایت با نساجی به رتبه تک رقمی دست یافت در تیم گل گهر روزهای سخت تری را پیش رو خواهد  داشت چرا که گل گهر با توجه به حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت رویای بزرگ تری را در سر می پروراند. علیرضا حقیقی که در زمره دروازه بانان باتجربه لیگ برتر بشمار می رود و در جام جهانی 2014 برای تیم ملی بازی کرده بدون شک به بازی با صنعت نفت نگاه تازه ای دارد . همانند همه هم تیمی هایش شکست در برابر پیکان را فراموش کرده است. البته که بازی با صنعت نفت هم برای او و هم برای گل گهر بازی سختی است به این خاطر که صنعت نفت در هفته های ابتدایی تیم خوبی نشان داده است. از همه مهمتر از مهاجم خوبی در ترکیب بهره می برد؛ طالب ریکانی.

 

1552347

 

حتی یک اشتباه بعد از همه سیوهای خوب از علیرضا حقیقی دور از انتظار است و به چشم می آید؛ چرا که او کمتر فراز و نشیب داشته و از همه مهمتر جز دروازه بانان باتجربه فوتبال ایران به حساب می آید. حضور او در تمرینات گل گهر بعد از دیدار با پیکان از جدیتش برای بازگشت به روزهای خوب خبر می دهد.

 

 

دیدگاه‌ها