کد خبر : 1725702 | 26 آذر 1399 ساعت 12:20 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبدولی زیر قولش زد و به تشک برگشت(عکس)

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی که گفته بود تا کرونا هست روی تشک حاضر نمی شود، در فینال لیگ با رقبایش سرشاخ شد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی که هم به واسطه افتخاراتش در تیم ملی کشتی فرنگی و هم حاشیه هایی که همواره اطراف خود داشته، به یک چهره شناخته شده در ورزش ایران تبدیل شده، در 31 سالگی به عنوان باتجربه ترین عضو تیم ملی کشتی فرنگی دنبال رویای المپیکی خود یعنی تبدیل کردن برنز دوره قبلی به طلای المپیک توکیو است. 


این فرنگی کار باتجربه اندیمشکی اما بعد از شیوع ویروس کرونا تا همین دیروز روی تشک نرفته بود. او در ماههای اخیر وقتی با هیچ تیم لیگ برتری قرارداد امضا نکرد، در مصاحبه های خود گفته بود تا زمانی که کرونا هست، نمی خواهد کشتی بگیرد چون از این اتفاق می ترسد که این ویروس را به خانواده اش منتقل کند.

 

1554038


همین اتفاق باعث شد تا سعید عبدولی نه به اردوی تیم ملی دعوت شود و نه در انتخابی تیم ملی حضور داشته باشد، اما به یک باره چند روز قبل خبر رسید که او قصد دارد در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی روی تشک برود. تیم بازار بزرگ ایران با خارج کردن یکی از ملی پوشان خود از لیست شرایط را برای جذب عبدولی فراهم کرد و این فرنگی کار در دو مبارزه نیمه نهایی و فینال روی تشک رفت.


عبدولی که زیر حرف خود زده بود، البته در مصاحبه ای اعلام کرده به خاطر نیاز مالی تصمیم گرفته در لیگ برتر شرکت کند. او نیز همچون سایر کشتی گیران طبق پروتکل های بهداشتی با ماسک روی تشک حاضر شد و فقط در زمان مبارزه ماسک را از روی صورتش جدا کرد.


کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی دیروز در هر دو مبارزه خود برنده از تشک خارج شد تا نشان دهد همچنان برای رفتن به المپیک مدعی است.

 

1554037

دیدگاه‌ها