کد خبر : 1725823 | 26 آذر 1399 ساعت 22:12 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی در یوونتوس ماندگار شد؟

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تایید کرد که آنها به زودی با مدیر برنامه پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد مذاکره خواهند کرد‌.

ستاره آرژانتینی در یوونتوس ماندگار شد؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در مسابقه ابتدای هفته خود موفق شد جنوا را شکست دهد. در آن بازی پائولو دیبالا یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. او همچنین در مصاحبه ای پس از بازی اعتراف کرد که علاقه زیادی به بیانکونری دارد اما باشگاه تورینی اقدامی برای ملاقات با مدیر برنامه‌های او و نهایتا تمدید قرارداد انجام نداده است.

 

از طرفی طی روزهای گذشته آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس نیز به تمجید از پائولو دیبالا پرداخت و و اعلام کرد که آنها پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد به ستاره آرژانتینی ارائه داده اند و منتظر پاسخ او هستند.

 

 

1553459

 

 

حالا و در همین ارتباط مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس یعنی فابیو پاراتیچی به واکنش درباره شایعات پیرامون پائولو دیبالا پرداخته و می گوید: " همه ما پائولو را دوست داریم زیرا یک پسر دوست داشتنی است. او حتی بعضی مواقع در پست غیر تخصصی نیز به میدان می‌رود و همیشه آماده کمک به تیم است.

 

ما به زودی با مدیر برنامه او جلسه خواهیم گذاشت. پیش از این نیز قرار ملاقات هایی تنظیم شده بود اما به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا نتوانستیم آنها را عملی کنیم."

دیدگاه‌ها