کد خبر : 1726021 | 28 آذر 1399 ساعت 02:31 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

دیوار دفاعی خوابیده به لیگ برتر ایران هم رسید (عکس)

تیم فوتبال مس رفسنجان در شرایطی مقابل نساجی مازندران با یک گل به برتری رسید که در دقایق پایانی روی یک ضربه ایستگاهی به شدت دروازه این تیم تهدید شد.

دیوار دفاعی خوابیده به لیگ برتر ایران هم رسید (عکس)

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان حالا پس از کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ بیستم که در هفته‌های ششم و هفتم به دست آمد، ٨ امتیازی شده و رتبه دهم جدول را از آن خود کرده است.

 

این تیم که در پنج هفته‌ ابتدایی هم با قرعه بسیار سختی روبرو شده بود و علاوه بر این اتفاقات فوتبالی هم به سودش رقم نمی‌خورد، رفته رفته در حال تجربه روزهای خوش هم هست و مقابل نساجی در شرایطی هر سه امتیاز بازی را از آن خود کرد که چیزی نمانده دروازه این تیم روی ضربه ایستگاهی باز شود.  

 

1554500


در واقع جدی ترین موقعیت بازی برای تیم میزبان در ورزشگاه وطنی در دقیقه ٩١ رقم خورد؛ جایی که قرمزشان مازندرانی با ضربه ایستگاهی حسن نجفی فاصله ای تا ثبت گل تساوی نداشتند ولی ضربه این بازیکن در شرایطی که با شیرجه بلند سالاری هم همراه شده بود، به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین بازگشت تا شاگردان فاضلی از کسب حداقل امتیازات این بازی خانگی هم محروم شوند و پس از شکست مقابل سایپا و سپاهان، سومین شکست فصل را تجربه کردند.

 

1554501


نکته جالب اینکه دیوار دفاعی ای که شاگردان ربیعی برای جلوگیری از گل شدن ضربه ایستگاهی نجفی تشکیل داده بودند با حضور محمد حسین کریم زاده کامل تر هم شده بود و این بازیکن بومی مس با الگو گرفتن از حرکتی که بروزوویچ سال گذشته در فوتبال دنیا باب کرد، روی زمین و پشت دیواره دفاعی تیمش دراز کشید تا مبادا ضربه بازیکن نساجی زمینی زده شود، اما نجفی تصمیم دیگری در ذهن داشت و توپ را با دقت و شدت بسیار خوبی از بالای دیوار دفاعی عبور داد، که البته شانس با تیم میزبان یار نبود.

 

1554502


عکس معین نادری

دیدگاه‌ها