کد خبر : 1726070 | 28 آذر 1399 ساعت 13:09 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

کاسیاس: رقابت مسی-رونالدو به نفع کریستیانو بوده

ایکر کاسیاس اسطوره رئال مادرید می‌گوید رقابت کریستیانو رونالدو با لیونل مسی، ابرستاره پرتغالی را به فوتبالیستی بهتر تبدیل کرده است.

کاسیاس: رقابت مسی-رونالدو به نفع کریستیانو بوده

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس اسطوره دروازه بانی رئال مادرید که در این تیم سال‌ها با کریستیانو رونالدو همبازی بوده می‌گوید با شناختی که از او دارد مطمئن است رونالدو می‌تواند تا چندین سال آینده در اوج بماند. کاسیاس همچنین گفت رقابت کریستیانو و لیونل مسی در سالهای گذشته باعث شده او فوتبالیستی بهتر بشود.

 

1553454

 

کاسیاس در یک گفتگو با اشاره به اینکه رونالدوی 35ساله هنوز به بازنشستگی نزدیک نشده و تا چندین سال دیگر می‌تواند در اوج باشد گفت: " کریستیانو یک حرفه‌ای تمام عیار است که مراقب خودش است، خوب غذا می‌خورد و به اندازه کافی به استراحت اهمیت می‌دهد. در نتیجه همین است که او به چنین فوتبالیستی تبدیل شده. از این گذشته کریستیانو یک ورزشکار بزرگ است و دلیلش چیزی جز این نیست که او همیشه تشنه موفقیت است و می خواهد بهتر شود و خودش را ارتقا بدهد".

 

1516879

 

اسطوره سنگربانی رئال مادرید در ادامه درباره رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی صحبت کرد و گفت: " رقابت کوچکی که بین مسی و رونالدو وجود دارد باعث شده او فوتبالیست بهتری بشود. اما اصل ماجرا حرفه‌ای‌گری و جاه‌طلبی کریستیانو است و این عوامل است که او را به نقطه اوج فوتبال دنیا رسانده است".

 

 

دیدگاه‌ها