کد خبر : 1726105 | 28 آذر 1399 ساعت 14:45 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

آرمان رمضانی؛ می‌خواهم زلاتان باشم

مهاجم شمالی پرسپولیس امیدوار است تمامی انتقادات و فشارهای چند وقت اخیر را با نمایشی فوق تصور در استادیوم الجنوب پاسخ دهد.

آرمان رمضانی؛ می‌خواهم زلاتان باشم

به گزارش “ورزش سه”، آرمان رمضانی یکی از آخرین خریدهای پرسپولیس بود که قرار بود در کنار عیسی آل کثیر خلا جدایی علی علیپور و کریستین اوساگوانا را پوشش دهد. با این حال علیرغم نمایش قابل قبولی که ال کثیر از خود به جا گذاشت و در ادامه با مصدومیت از لیست کنار رفت، رمضانی هنوز نتوانسته با شرایط این تیم خود را وقف دهد و هواداران این تیم در حسرت تماشای شادی گل او با پیراهن پرسپولیس هستند.

 

رمضانی که اکنون در‌ اردوی پرسپولیس در دوحه حضور دارد با اشاره به موقعیت‌ها و فشاری که روی او وجود دارد، در گفتگویی که با سایت این باشگاه داشته به انگیزه هایش اشاره کرده و ابراز امیدواری کرده بتواند خیلی زود در مسیر گلزنی قرار گیرد: فشار که زیاد است. موقعیت هم که زیاد از دست دادم و آخرین آن هم در بازی آخر بود. اما الان همه از انگیزه زیادی برخوردار هستند و فرقی هم نمی‌کند چه کسی گل بزند.

 

رمضانی با اشاره به علاقه‌اش به اسطوره سوئدی حال حاضر میلان گفت: به زلاتان علاقه دارم و البته فاصله زیادی بین ماست.

 

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه در صورتی که در فینال گل بزند چه شادی گلی در ذهن خواهد داشت گفت: فکر نکنم در آن لحظه اصلا بشود به این فکر کرد که چه شادی گلی باید به نمایش گذاشت و فقط باید خوشحال بود.

دیدگاه‌ها