کد خبر : 1726540 | 30 آذر 1399 ساعت 16:05 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

بی دلیل نبود گواردیولا با جدایی سانه موافقت کرد

لروی سانه خرید تابستانی بایرن مونیخ شب گذشته با تصمیم بی رحمانه ای از سوی هانسی فلیک سرمربی خود روبرو شد.

بی دلیل نبود گواردیولا با جدایی سانه موافقت کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در مقابل بایر لورکوزن با نتیجه 2-1 پیروز شد و صدر جدول بوندس لیگا را به خود اختصاص داد ولی در این بازی اتفاقی عجیب رخ داد. لروی سانه که ابتدا توسط هانسی فلیک به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود، چند دقیقه بعد توسط او بیرون کشیده شد و دوباره روی نیمکت نشست.

 

 

1555349

 

 

سانه تابستان امسال بود که از منچسترسیتی راهی بایرن مونیخ شد و پپ گواردیولا به نظر مشکلی با از دست دادن این وینگر جوان و با کیفیت نداشت. سانه در سیتی شرایط خیلی خوبی داشت ولی اوضاع برای او در بایرن خوب پیش نمی رود و این در بازی های گذشته و به خصوص بازی دیشب ثابت شد.

 

 

 

1555347

 

 

لوتار ماتیوس اسطوره بایرن مونیخ در مورد وضعیت سانه گفت:« سانه با بایرن خودش را وفق نداده است در غیر این صورت الان باید به جای کینگزلی کومان یا سرژ گنابری در ترکیب ثابت قرار می گرفت. این یعنی حضوری پایدار و مداوم در ترکیب تیم اما سانه خلاف این را ثابت کرده است. سطح چالش و رقابت در بایرن خیلی بالاست و او هم پس از یک مصدومیت طولانی و شدید به میادین بازگشته است. سانه باید با سیستم بازی بایرن خودش را مطابقت دهد. بایرن به شدت حریفان را پرس می کند و جنگندگی در این تیم بالاتر از سیتی است.»

 

ماتیوس ادامه داد:« سانه در دفاع کردن هم ضعف دارد و شاید به همین دلیل پپ گواردیولا با جدایی او مخالفت نکرد. سانه بر خلاف کومان و گنابری آنطور که باید و شاید در دفاع مشارکت نمی کند. سانه هنوز باید یاد گیرد و البته زمان کافی هم در اختیار اوست. دوران او در بایرن تازه شروع شده است.»

 

دیدگاه‌ها