کد خبر : 1726672 | 01 دی 1399 ساعت 10:40 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین مربی سال انگلیس به انتخاب بی بی سی

کلوپ به منچستری‌ها: جایزه بردن اینجا شیرین‌تر است

یورگن کلوپ بعد از تعلق گرفتن دو جایزه در مراسم شخصیت ورزشی سال انگلیس گفت فتح این جوایز در شهر منچستر شیرین‌تر است.

کلوپ به منچستری‌ها: جایزه بردن اینجا شیرین‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم اهدای جوایز شخصیت ورزشی سال که دیشب در شهر منچستر و از سوی شبکه بی بی سی برگزار شد دو جایزه مهم به لیورپول تعلق گرفت. یورگن کلوپ به عنوان بهترین مربی سال و لیورپول به عنوان بهترین تیم سال انگلیس انتخاب شد. یورگن کلوپ در زمان دریافت جایزه خود فرصت را برای کنایه زدن به رقبای منچستری خود، سیتی و یونایتد، مناسب دید و گفت دریافت این جوایز برای لیورپول در شهر منچستر شیرینی بیشتری دارد.

 

1555584

 

کلوپ زمانی که برای دریافت جایزه خود به عنوان بهترین مربی سال روی صحنه رفت گفت: " تیم من سزاوار این جایزه است چرا که آنها فوق العاده کار کردند. عامل موفقیت ما ترکیبی است از استعداد، شخصیت، اشتیاق و قدرت باشگاه. یک باشگاه واقعاً بزرگ به نام لیورپول. همه اینها دست به دست هم دادند تا ما قهرمان شویم. قهرمانی برای ما یکی از لذت بخش ترین لحظات عمرمان بود. ما هر کاری بتوانیم می کنیم تا این خوشحالی را تا زمان بازگشت هواداران به ورزشگاه حفظ کنیم چون می خواهیم یک بار دیگر جشن خیلی خیلی بزرگی با حضور آنها بگیریم".

 

1555583

 

کلوپ در بخش دیگری از صحبتهایش که کنایه به رقبای منچستری لیورپول بود گفت: " شاید تا قبل از آن روز باز هم بتوانیم قهرمان بشویم ولی اگر هم نشد قهرمانی سال گذشته را داریم که هیچکس نمی‌تواند در آن خللی بوجود بیاورد. بردن این جایزه در شهر منچستر آن را شیرین‌تر می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها