کد خبر : 1726922 | 02 دی 1399 ساعت 16:27 | 47K بازدید | 6 دیدگاه

داور هم انسان است

زیدان عصبانی؛ جواب کومان را نمی دهم

زین الدین زیدان به حرف های روز گذشته سرمربی بارسا در مورد داوری بازی رئال و ایبار واکنشی منفی نشان داد.

زیدان عصبانی؛ جواب کومان را نمی دهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از کسب 4 برد متوالی در لالیگا خود را مهیای بازی حساس برابر گرانادا می کند. دیداری که فردا در ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهد شد. بازی قبلی رئال برابر ایبار یک صحنه داوری مشکوک داشت که هنوز هم حواشی آن به اتمام نرسیده است.

برخورد توپ به دست سرخیو راموس در دقیقه 82 توسط داور و وی ای آر پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراض شدید رسانه های بارسلونا را موجب شود. دیروز رونالد کومان سرمربی بارسا هم در مورد این صحنه واکنش نشان داد و گفت که 100 درصد پنالتی بوده است.

 

 

1555536

 

 

زین الدین در نشست خبری بازی با گرانادا گفت:« یک بازی خیلی مهم برابر تیمی که فصل خوبی را پشت سر می گذارد باید انجام دهیم. می دانیم که این بازی چه اهمیتی دارد و باید به خوبی آماده بود. گرانادا تیمی جنگنده است و باید بسیار مراقب باشیم.»

 

وضعیت لوکا مودریچ:« او مصدومیتی جزئی دارد و امیدوارم چیز مهمی نباشد. مثل همیشه اینگونه مواقع روی بازیکن ریسک نمی کنم. ببینیم شرایطش در روزهای تعطیلی ژانویه چگونه خواهد بود و خوشبینم که به موقع ریکاوری کند.»

 

 

1555526

 

 

حرف های کومان در مورد برخورد توپ به دست سرخیو راموس:« این قضیه آزارم می دهد چرا که من هرگز وارد بحث داوری نمی شوم. اینها بخشی از بازی هستند و داور هم مثل هر انسانی می تواند اشتباه کند. جواب خاصی برای کومان ندارم و فقط به گرانادا فکر می کنم.»

 

سوپرلیگ اروپایی:« می دانید به چه فکر می کنم و همین حالا هم تعداد بازی ها زیاد است. باشگاه هم می داند چگونه کارها را به درستی باید انجام دهد.»

 

عدم اعتماد به بازیکنان پلان B:« از هر جهت این باعث خنده ام می شود. اگر سیستم چرخشی استفاده می کنم، یعنی نیاز بوده و اگر خیر؛ حتما نیاز نبوده است. من همیشه گفته ام که روی تمام بازیکنان حساب می کنم. شرایط تیم خوب است و همه را در فرم ایده آل می بینم. بازی های زیادی در پیش است و همه باید آماده باشند.»

 

 

1503288

 

 

بازگشت ایکر کاسیاس به رئال مادرید:« شخصیت ایکر کاسیاس و خدمات او به رئال را همه می دانیم. این خبر خوبی بود و رئال خانه اوست و اینجاست تا به تیم کمک کند. برای من که خبر خیلی خوبی بود.»

 

وضعیت ادن هازارد:« از لحاظ روحی شاید تا به امروز اوضاع برایش آسان نبوده ولی الان او را در وضعیت خوبی می بینم. در مورد او باید صبور بود و فرصت داد.»

 

 

1553012

 

 

5 پنالتی علیه رئال پس از گلایه های بارسا:« این واقعیت دارد که هر مساله داوری در مورد رئال بزرگنمایی می شود و روزها در موردش صحبت می کنند. واقعا دوست ندارم در مورد داوری ها حرف بزنم و برایم سنگین است.»

 

رئال و اتلتیکو تنها مدعیان قهرمانی لالیگا:« اینطور نیست. از اتلتیکو هم سوال کنید، همین پاسخ را خواهند داد. تیم های خوب زیادی داریم و در هیچ دیداری پیروزی تان تضمین شده نیست. همیشه نمی توان پیروز شد و معتقدم ما تنها مدعیان قهرمانی لالیگا نیستیم.»

 

دیدگاه‌ها