کد خبر : 1727349 | 04 دی 1399 ساعت 17:20 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

با مسی از همه چیز حرف می زنیم

کومان: مسی خوشحال است؛ پدری خودش را ثابت کرد

رونالد کومان در جدیدترین مصاحبه خود به ستایش از لیونل مسی، پدری و آنسو فاتی پرداخت.

کومان: مسی خوشحال است؛ پدری خودش را ثابت کرد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان تابستان امسال جانشین کیکه ستین در بارسلونا شد. او از اسطوره های بارسلوناست و همواره در رویای رسیدن به نیمکت این تیم بود و در نهایت نیز به رویایش رسید.

شروع کومان با بارسا خوب بود ولی سپس دچار افت شد. پس از گذشت 14 بازی از لالیگا و شش بازی از لیگ قهرمانان، بارسا در لالیگا پنجم است و در 11 امتیازی صدرنشین و در لیگ قهرمانان نیز به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شد و کمتر از دو ماه دیگر باید به مصاف پی اس جی برود.

 

 

1554259

 

 

کومان در شرایطی کارش در بارسا را شروع کرد که لیونل مسی درخواست جدایی داده بود اما در نهایت ماندنی شد و تا به اینجای فصل همراه با پدری از بهترین های بارسا بوده است. مسی در چند بازی از سوی کومان در فهرست نهایی قرار نگرفت تا استراحت کند که به سودش نیز شد.

کومان در مورد مسی و استراحت دادن به او گفت:« این شامل هر بازیکنی می شود. اگر کسی در شرایط بازی نباشد، قطعا بازی نخواهد کرد و این واضح است. مسی 33 ساله است ولی همچنان با انگیزه و مشتاق بازی در بارسلوناست و می خواهد جام های بیشتری را بگیرد. من مسی را هر روز خوشحال می بینم. او متعهد به تیم است و مثل هر مربی با او به عنوان کاپیتان در مورد مسائل مختلف حرف می زنیم. در مورد فوتبال و اتفاقات پیرامون تیم و هر چیزی که به بارسا مربوط باشد.»

 

 

1531387

 

 

درخشش پدری و آنسو فاتی:« صحبت از جوانان همیشه خوب است ولی باید توجه داشت که اینها 17 یا 18 سال بیشتر ندارند و هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرند. پدری و فاتی تا همینجا کار بزرگی انجام داده اند. اینکه در 17 سالگی به ترکیب تیم اول بارسا برسید، فوق العاده است.

پدری سال گذشته در لاس پالماس بود ولی در پیش فصل مرا شگفت زده کرد. او یک سال پیش در دسته دوم بازی می کرد و امسال برابر رئال و یوونتوس فیکس بازی کرده است. این تغییر و پیشرفت باورنکردنی جلوه می کند.

 

 

1556506

 

 

در هر باشگاهی میدان دادن به جوانان اتفاق مثبتی است و معتقدم تغییرات در باشگاه ها باید تدریجی باشد. هر تیم بزرگی نیاز به ستاره دارد ولی در کنارش باید به استعدادها میدان داد چون هیچ ستاره ای ابدی نیست و در هر صورت باشگاه را ترک خواهد کرد. پدری از دقایقی که به او فرصت دادم به خوبی استفاده کرد و در تمرینات نیز خودش را نشان داد. او به من ثابت کرد که شایسته پوشیدن پیراهن بارسلوناست.»

 

دیدگاه‌ها