کد خبر : 1727492 | 05 دی 1399 ساعت 14:07 | 49.6K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت به رئال در تابستان؟

گرت بیل؛ از یک انتقال بزرگ به یک ناامیدی بزرگ

موج شادی و شعف از انتقال قرضی گرت بیل به تاتنهام در رسانه های انگلیسی رنگ باخته است.

گرت بیل؛ از یک انتقال بزرگ به یک ناامیدی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه از پیوستن گرت بیل به تاتنهام می گذرد و او هنوز نتوانسته به فرم گذشته خود نزدیک شود. در لیگ برت بیل یک گل در جریان بازی برای تاتنهام به ثمر رسانده و اغلب به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده است.

 

 

1556767

 

 

 بسیاری تصور می کردند بیل پس از جدایی از رئال و بازگشت به تیم سابقش می تواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند ولی اینطور نشده است. بیل تا سال 2013 و قبل از انتقال 101 میلیون یورویی به رئال، توانسته بود 55 گل در 203 بازی برای تاتنهام بزند. او برای رئال در 251 بازی 105 گل زد.

آمارها نشان می دهند که بیل از 900 دقیقه ممکن تنها 169 دقیقه را در میدان بوده و البته سه هفته پس از انتقالش نیز به دلیل مصدومیت شرایط بازی را نداشت. بیل هر زمان در میدان بوده تاتنهام نتوانسته در جریان بازی به گل برسد که در نوع خود آمار جالب توجهی است.

 

 

1556306

 

 

زمانی که تاتنهام بازی های را متوالی می برد و به صدر لیگ برتر صعود کرد، کسی از انتقال ناموفق بیل حرف نمی زد اما پس از اینکه تاتنهام در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر 5 امتیاز از دست داد، نام گرت بیل بار دیگر در رسانه های انگلیسی به عنوان یک خرید ناموفق مطرح شده است.

در واقع شور و شوق اولیه از بازگشت بیل به تاتنهام حالا دیگر دیده نمی شود. او در لیگ اروپا که رقبای تاتنهام در سطح پایین تری بودند، معمولا در ترکیب قرار می گرفت ولی تنها توانست یک گل به ثمر برساند. او اخیرا در یک چهارم نهایی جام اتحادیه برابر استوک سیتی هم یک گل زد تا در مجموع سه گل به ثمر رسانده باشد. بیل هنوز بازیکن رئال است و اگر شرایط خود را تغییر ندهد، بعید است بند خرید او فعال شود.

 

دیدگاه‌ها