کد خبر : 1727635 | 06 دی 1399 ساعت 11:52 | 44.7K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال دومین پرونده را هم از تراکتور می برد؟

باشگاه استقلال مستندات خود را درباره عقد قرارداد با سبحان خاقانی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

استقلال دومین پرونده را هم از تراکتور می برد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مسابقه استقلال و شهرخودرو که سبحان خاقانی برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت و توانست اولین گل خود را هم برای این تیم به ثمر برساند، مسئولان باشگاه تراکتور اقدام به شکایت از این بازیکن و باشگاه آبی پوش پایتخت کردند.


خاقانی از تراکتور به استقلال پیوست و مسئولان باشگاه تبریزی اعتقاد دارند او به صورت غیرقانونی یکطرفه قراردادش را فسخ کرده و به جمع آبی های تهرانی ملحق شده است. در این شرایط تراکتور شکایت خود را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه کرد تا تکلیف این بازیکن روشن شود.


از این رو مسئولان استقلال نیز مستندات خود را درباره عقد قرارداد با خاقانی ارائه کردند ودر انتظار پاسخ فدراسیون نشینان در این خصوص هستند.


احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره وضعیت خاقانی گفته است: «ما دفاعیات خود را در این زمینه ارائه داده‌ایم و ان‌شاءالله در این پرونده موفق خواهیم شد.»


گفتنی است؛ چندی قبل تراکتوری ها بابت فسخ یکطرفه قرارداد رشید مظاهری نیز شکایت کردند و حکم آن پرونده به سود مظاهری و استقلال صادر شد. حالا شکایت مشابه تراکتوری ها از استقلال درباره خاقانی است و باید دید آیا آبی ها در دومین پرونده هم موفق خواهند شد یا اینکه اتفاق جدیدی رخ می دهد.

دیدگاه‌ها