کد خبر : 1727837 | 07 دی 1399 ساعت 12:23 | 33.8K بازدید | 1 دیدگاه

همبازی سابق پوچه

پوچتینو عضو خانواده بزرگ PSG است

همبازی سابق پوچتینو در پاری سن ژرمن با حمایت از مربی‌گری او در این تیم می گوید پوچه همین حالا هم عضو خانواده بزرگ PSG است.

پوچتینو عضو خانواده بزرگ PSG است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج توماس توخل آلمانی از پست سرمربی گری پاری سن ژرمن شایعات زیادی درباره منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو به جای او مطرح شده است. دیدیه دومی از ستاره های سابق PSG که سابقه همبازی بودن با پوچتینو در این تیم را دارد ضمن حمایت از این اخبار می گوید پوچه از همین حالا عضو خانواده PSG است.

 

1557317

 

پوچتینو که در نوامبر 2019 از تاتنهام اخراج شده سیزده ماه است که بدون تیم مانده. البته او در این مدت با شایعات زیادی درباره تیمهای مختلف روبرو بوده و از جمله چند بار ظاهرا به نیمکت منچستریونایتد نزدیک شده است. این روزها اما احتمال پیوستن او به تیم سابقش PSG بیشتر از هر احتمال دیگری به نظر می رسد.

 

دیدیه دومی که نه تنها در پاری سن ژرمن بلکه در اسپانیول هم با پوچه همبازی بوده در این باره گفت:" من از اینکه یکی از پیشکسوتهای باشگاه به خانه اش برگردد خیلی خوشحال می شوم. پوچه همین حالا هم عضو خانواده PSG است. او هم مثل لئوناردو علاوه بر دانش و مهارتش به خاطر سابقه ای که در باشگاه دارد به راحتی مورد پذیرش قرار می گیرد".

 

ستاره سابق PSG در ادامه گفت:" پوچه همه شرایط لازم برای موفقیت را دارد. او با بازیکنان رابطه خوبی دارد و کادر فنی اش را عالی مدریت می کند. پوچه نحوه مدیریت فشار را بلد است و ایده های فوتبالی اش با سبک پاریس همخوانی دارد. او همه کارتهای لازم را در دست دارد".

دیدگاه‌ها