کد خبر : 1727899 | 07 دی 1399 ساعت 18:01 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب جرارد به جانشینی کلوپ در لیورپول

استیون جرارد رویای مربیگری تیم محبوبش لیورپول را دارد ولی در این راه چیزی را تضمین شده نمی بیند.

واکنش جالب جرارد به جانشینی کلوپ در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد اسطوره لیورپول از سال 2018 هدایت باشگاه اسکاتلندی گلاسکو رنجرز را بر عهده گرفته و از همان ابتدای حضور او در این تیم، پیشرفت آبی‌ها تحت هدایت سرمربی انگلیسی کاملا محسوس بود.

او که همیشه در مصاحبه‌های مختلف از رویای حضور روی نیمکت لیورپول صحبت کرده، فصلی رویایی را با تیم رنجرز در لیگ برتر اسکاتلند سپری می‌کند. شاگردان جرارد در حالی نیم فصل دوم مسابقات را آغاز کردند که هنوز شکستی را در فصل جاری متحمل نشده‌اند.

 

 

1557259

 

 

آن‌چه آمار و ارقام درباره عملکرد خیره‌کننده رنجرز در فصل جاری لیگ برتر اسکاتلند نشان می‌دهد این‌که آن‌ها از 20 تقابل خود در لیگ امسال، 18 بازی را با برد پشت سر گذاشتند و دو دیدار آن‌ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است؛ آن‌ها یازده هفته متوالی است که با برد دیدارهای خود را به پایان می‌برند و آمار استثنایی هر بازی سه گل زده هم در کارنامه شاگردان استیوی به چشم می‌خورد.

 

 

1557389

 

 

در واقع آن‌ها در فصل جاری لیگ برتر اسکاتلند 54 گل زده دارند و در مقابل تنها 5 گل دریافت کرده‌اند؛ این آمار و ارقام فوق‌العاده باعث شده تا رنجرز با اختلافی 16 امتیازی نسبت به سلتیک صدر جدول را در تسخیر خود داشته باشد و تداوم این روند در هفته‌های پیش‌روی می‌تواند یک قهرمانی زودهنگام را به شاگردان جرارد هدیه دهد.

 

 

1557390

 

 

موفقیت جرارد در رنجرز، لیورپولی ها را نیز به دوران پس از یورگن کلوپ بسیار امیدوار کرده است اما جرارد هنوز به نیمکت تیم محبوبش فکر نمی کند.

او در مصاحبه با اتلتیک و در مورد احتمال جانشینی کلوپ در لیورپول گفت:« عاشق این هستم که روزی مربی لیورپول شوم؟ بله و این رویای من است اما در حال حاضر ما یکی از بهترین مربیان دنیا البته اگر نگوییم بهترین را در لیورپول داریم. اینکه من زمانی بازیکن خوبی برای لیورپول بودم دلیلی بر این نیست که باید مربی بعدی لیورپول هم باشم.»

 

دیدگاه‌ها