کد خبر : 1727983 | 08 دی 1399 ساعت 10:09 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دو خبرنگار مطرح اروپایی

فابریزیو رومانو: پوچتینو با پاری سن‌ژرمن امضا کرد

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی می گوید مائوریسیو پوچتینو با باشگاه PSG به توافق رسیده و به زودی پای یک قرارداد را امضا خواهد کرد.

فابریزیو رومانو: پوچتینو با پاری سن‌ژرمن امضا کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج توماس توخل از پاری سن ژرمن، بحث و گمانه‌زنی درباره جانشین احتمالی او در این تیم پاریسی یکی از مهمترین مسائل فوتبال دنیا بوده. از همان اولین لحظات انتشار اخبار اخراج توماس توخل اکثر تحلیل‌گران و رسانه‌ها و همچنین منابع نزدیک به باشگاه از احتمال بالای منصوب شدن پوچتینو به عنوان سرمربی جدید صحبت می کردند.

 

1557508

 

حالا فابریزیو رومانو روزنامه‌نگار فوتبالی مطرح ایتالیایی مدعی است که پوچتینو سرانجام با باشگاه PSG به توافق رسیده و به زودی پای قرارداد سرمربی‌گری خود را در پاریس امضا خواهد کرد.

 

کریستین فالک دیگر روزنامه‌نگار مطرح فوتبالی که در روزنامه آلمانی بیلد کار می کند هم مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن برای فسخ قرارداد خود با توماس توخل به توافق قطعی رسیده و به این ترتیب توخل با قبول شرایط باشگاه، فورا PSG را ترک می کند. البته فالک می گوید که این برای ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه حدود 6 میلیون یورو هزینه داشته است.

 

1557510

کریستین فالک و خبر فسخ شدن رسمی قرارداد توخل با پاری سن ژرمن

 

فابریزیو رومانو در ادامه توییت خود ادعای اصلی اش را مطرح کرده و می گوید پوچتینو پیش از این حتی پای قرارداد سرمربی‌گری پاری سن ژرمن را امضا کرده ولی به دلیل اینکه قرارداد توخل با PSG هنوز به شکل رسمی فسخ نشده باشگاه منتظر است تا خبر منصوب شدن پوچه را بعد از فسخ رسمی قرارداد توخل اعلام کند.

 

1557507

فابریزیو رومانو: پوچه با پاریس امضا کرده

 

 

دیدگاه‌ها