کد خبر : 1727989 | 08 دی 1399 ساعت 10:48 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز نیم فصل دوم لیگ بدون نظارت مربیان ملی

دستیار ایرانی آلکنو در تیم ملی کیست؟

نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال در شرایطی از چهارشنبه استارت می خورد که هنوز هیچ فردی از کادرفنی تیم ملی روی مسابقات نظارت ندارد.

دستیار ایرانی آلکنو در تیم ملی کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند ماه کش و قوس بالاخره فدراسیون والیبال ماه گذشته ولادیمیر آلکنو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران معرفی کرد. این مربی روسی که هم اکنون روی نیمکت تیم زنیت کازان حضور دارد و درگیر بازی های لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپاست، قرار است در فروردین ماه به تهران سفر کند و هدایت تیم ملی را به صورت رسمی در دست بگیرد.


با این حال نگرانی جدی اهالی والیبال عدم نظارت کادرفنی تیم ملی روی بازی های لیگ برتر است. در شرایطی که خیلی از بازیکنان ملی پوش در لیگ داخلی مشغول بازی هستند، مشخص نیست سرمربی تیم ملی با چه شیوه ای قصد دارد آماده ترین ها را در فروردین ماه به اردو دعوت کند. 


حتی خبری از انتخاب دستیار ایرانی برای آلکنو هم نیست. چندی پیش شنیده شد که 4 گزینه مربیگری در تیم ملی یعنی پیمان اکبری، رحمان محمدی‌راد، سعید رضایی و محمدرضا تندروان به فدراسیون رفتند و با داورزنی جلسه داشتند، اما خبری از اعلام نام یکی از آن ها به عنوان دستیار آلکنو نبود.


باید دید فدراسیون چه برنامه ای برای انتخاب دستیار ایرانی آلکنو دارد و بالاخره چه کسی قرار است روی عملکرد بازیکنان ملی پوش در سالی که منتهی به المپیک خواهد شد، نظارت می کند.

دیدگاه‌ها