کد خبر : 1728126 | 08 دی 1399 ساعت 20:35 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

ام‌صلال با روزبه چشمی دهم ماند

مدافع ایرانی ام‌صلال در جریان تساوی تیمش مقابل الغرافه به تساوی رسید.

ام‌صلال با روزبه چشمی دهم ماند

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته یازدهم و پایانی دور رفت فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر، تیم ام‌صلال که روزبه چشمی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل تیم رده سومی الغرافه قرار گرفت.

 

در دقیقه ۱۰ این مسابقه احمد علاءالدین، بازیکن الغرافه نفوذ سریعی به محوطه جریمه کرد که پس از برخورد او با بابا اندیایه، دروازه‌بان ام‌صلال و در ادامه روزبه چشمی، موجب شد تا داور اعلام پنالتی کند و برخورد اول را خطا تشخیص دهد.

 

سفیان هنی پنالتی اعلام شده به سود الغرافه ر ا در دقیقه ۱۲ تبدیل به گل کرد، اما تنها ۶۰ ثانیه پس از آن، ام‌صلال موفق شد روی توپ ارسالی از جناح راست و ضربه بغل پای کایکه گل تساوی را به ثمر رساند.

 

1557674

 

در نیمه دوم هیچ یک از تیم‌ها نتوانستند در گلزنی موفق باشند و ام‌صلال که از دقیقه ۸۰ یک اخراجی هم داده بود، در نهایت به تساوی یک بر یک خارج از خانه دست یافت و مثل دو دیدار اخیرش نتوانست به برتری برسد.

 

یاران چشمی با توقف یک بر یک مقابل الغرافه، با ۲ پیروزی، ۴ مساوی و ۵ شکست نیم‌فصل اول لیگ ستارگان قطر را با کسب ۱۰ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول به پایان رساندند.

 

روزبه چشمی، مدافع ایرانی ام‌صلال در این دیدار حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل الغرافه داشت و هشتمین بازی فصل خود را در لیگ ستارگان قطر انجام داد.

دیدگاه‌ها