کد خبر : 1728820 | 12 دی 1399 ساعت 11:35 | 28K بازدید | 2 دیدگاه

اسطوره آرسنال: اوزیل حتی آدم خوبی هم نیست

لیام بردی اسطوره باشگاه آرسنال با انتقاداتی بی‌سابقه از مسوت اوزیل او را بازیکنی نامناسب برای توپچی ها دانست و در صحبتهایش گفت:" اوزیل حتی آدم خوبی هم نیست".

اسطوره آرسنال: اوزیل حتی آدم خوبی هم نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیام بردی پیشکسوت و از اسطوره های باشگاه آرسنال با حملاتی بسیار تند و بی سابقه به مسوت اوزیل او را مهره ای نامناسب برای توپچی‌ها دانست. لیام بردی در عین حال از میکل آرتتا حمایت کرده و گفت او بهترین گزینه برای هدایت آرسنال در شرایط فعلی است.

 

1558675

 

رابطه اوزیل با آرسنال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و انتظار می رود دوران حضور او در لندن به زودی به پایان برسد. او از ماه مارس دیگر برای این تیم بازی نکرده و توسط آرتتا از فهرست تیم برای لیگ برتر و لیگ اروپا خط خورده است.

 

1558672

 

لیام بردی در صحبتهای خود گفت:"من درمساله اوزیل آرتتا را قابل سرزنش نمی دانم. او به اوزیل خیلی فرصت داد و اوزیل هم یکی دو ماه خوب کار کرد. ولی بعد دوباره برگشت و همان اوزیل سابق شد".

 

1558674

 

بردی که 307 بازی برای آرسنال انجام داده و از پیشکسوتهای محبوب باشگاه به حساب می آید در ادامه گفت:" اوزیل در رختکن آدم خوبی نیست. در زمین هم همینطور. من با تصمیم میکل برای بیرون انداختنش هیچ مشکلی ندارم".

 

 

دیدگاه‌ها