کد خبر : 1729042 | 13 دی 1399 ساعت 17:45 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت مصدومین به ترکیب نساجی (عکس)

دو بازیکن مصدوم و البته تاثیر گذار نساجی امروز به تمرینات این تیم برگشتند و این موجب می شود تا وحید فاضلی با دغدغه های کمتری تیمش را آماده دیدار با پیکان کند.

بازگشت مصدومین به ترکیب نساجی (عکس)

به گزارش" ورزش سه"، مهدی نظری که در بازی با سپاهان مصدوم شده بود و بعد از این بازی نتوانست همراه نساجی باشد امروز حضور جدی در تمرین نساجی داشت و به نظر می رسد در صورت صلاحدید وحید فاضلی می تواند در بازی با پیکان به میدان برود. هم چنین حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در بازی با فولاد به میدان برود امروز با طور جدی به همراه تیم تمرین کرد و به نظر می رسد برای همراهی تیمش در بازی با پیکان با مشکلی مواجه نباشد.

 

1558930

 

هم چنین امروز علی امیری – مدیر عامل باشگاه نساجی و اسدی – رییس هیات مدیره این باشگاه در تمرین تیم حاضر شدند و ضمن تماشای کامل تمرین برای دقایقی با وحید فاضلی، سرمربی جوان تیم صحبت کردند. با وجود امتیازاتی که نساجی در هفته های اخیر از دست داده به خاطر نمایش خوب در برابر حریفان به خصوص در بازی با پرسپولیس و فولاد باشگاه نساجی از کادر فنی خود حمایت کرده و پیش بینی می کند در هفته های آتی بتواند با کسب نتایج لازم در جدول رده بندی جهش داشته باشد.

 

1558931

 

فصل گذشته هم نساجی در هفته های متمادی تیم نیمه پایین جدول بود اما از هفته بیستم به بعد با نتایج خوبی که گرفت تا رده نهم جدول بالا رفت. این نمایش خوب و پیشنهادات مالی بالا سایر باشگاه ها موجب شد تا نساجی در پایان فصل جاری خیلی از بازیکنانش را از دست بدهد. بطوریکه بازیکنانی که از فصل گذشته در اردوی تیم مانده اند کمتر از انگشتان یک دست است.

دیدگاه‌ها