کد خبر : 1729318 | 15 دی 1399 ساعت 08:25 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

با تصمیم فدراسیون؛ بازی در زمین شنی ممنوع شد

امروز در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.

با تصمیم فدراسیون؛ بازی در زمین شنی ممنوع شد 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس تصمیم سازمان لیگ دیدار خوشه طلایی – نود ارومیه به جای استادیوم شهید چمران ساوه در استادیوم کارگران تهران برگزار می شود. پیش از این و طبق روال تیم خوشه طلایی بازی های خود را در استادیوم شهید چمران ساوه برگزار می کرد اما اعتراض باشگاه مس کرمان به کیفیت زمین این استادیوم موجب شد سازمان لیگ در نهایت یک تصمیم قاطع و امتیاز میزبانی تیم خوشه طلایی را لغو کند. به این خاطر که زمین استادیوم مورد اشاره اصلا شرایط جالبی ندارد و در عکس های مخابره شده از سوی مس مشخص بود برای مسطح کردن زمین در بخشی از آن شن ریخته اند! البته نقدی به باشگاه خوشه طلایی وارد نیست.

 

بعد از صعود این تیم به لیگ یک مدیران شهری و استانی قول دادند استادیوم را برای میزبانی از بازی های خوشه طلایی آماده می کنند اما با وجود وعده های داده شده بازسازی این استادیوم آنطور که باید و شاید صورت نگرفت و در نهایت برای بار دوم امتیاز میزبانی از تیم خوشه طلایی گرفته شد. تیمی که این فصل بر خلاف فصل گذشته اصلا نشانی از مدعی صعود ندارد و به نظر می رسد باید برای ماندن در جدول بازی ها بجنگد. فصل گذشته خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری هم در بازی های متعددی دراستادیوم یادگار امام قم به میدان آمد. 

 

البته این نکته هم جای سوال دارد چگونه سازمان لیگ استادیوم شهید چمران ساوه را با آن کیفیت چمن برای برگزاری بازی های لیگ یک تایید کرد. سوال اینجاست حق تیم های میهمانی که در این زمین بازی کردند مهم نبوده است؟

دیدگاه‌ها