کد خبر : 1729413 | 15 دی 1399 ساعت 14:41 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

امباپه خط قرمز پوچه؛ رویای رئال خراب شد؟

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پی اس جی از مدیریت باشگاه قول تمدید قرارداد کیلیان امباپه را گرفته است.

امباپه خط قرمز پوچه؛ رویای رئال خراب شد؟

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو دو روز پیش رسما به عنوان سرمربی جدید پی اس جی تا سال 2022 منصوب شد. پوچه 20 سال پیش بازیکن پی اس جی بود و اکنون هدایت این باشگاه را برعهده دارد و مهمترین وظیفه اش فتح لیگ قهرمانان خواهد بود.

مرد آرژانتینی برای این مهم به ستاره های بزرگش چون کیلیان امباپه و نیمار نیازمند است و طبق گزارش رسانه های فرانسوی، قول تمدید هر دو بازیکن را از سران باشگاه گرفته است.

 

 

1559137

 

 

در این بین تمدید با نیمار نباید مشکل خاصی داشته باشد چرا که ستاره برزیلی در چند ماه اخیر بارها از تمایلش برای ماندن در پاریس حرف زده است اما امباپه نزدیک به یک سال است که با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه صحبت نکرده و به پیشنهاد تمدید هم پاسخی نداده است.

 

هدف امباپه پیوستن به رئال مادرید است و چند ماه پیش فرانس فوتبال ادعا کرد که او از سران باشگاه درخواست کرده تا تابستان 2021 به وی مجوز جدایی بدهند. امباپه دو هدف را دنبال می کند؛ فتح لیگ قهرمانان و رسیدن به توپ طلا. او رسیدن به هر دو هدف را در رئال ساده تر از پی اس جی می بیند اما آمدن پوچتینو شاید نظر او را تغییر دهد.

 

 

1559437

 

 

پوچتینو که سال 2019 تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان رساند، اطمینان دارد که در پی اس جی که از لحاظ نفری تیمی به مراتب باکیفیت تر از تاتنهام دو سال پیش است، می تواند موفق تر عمل کند.

یکی از مهمترین چالش های او اثبات این عقیده به بازیکنی چون امباپه است تا راضی به تمدید قرارداد شود. اتفاقی که رویای چند ساله رئال را خراب خواهد کرد.

امباپه در صورت ماندنی شدن در پی اس جی می تواند به رکورد گلزنی ادینسون کاوانی هم یورش ببرد. او در پی اس جی 100 گله است و کاوانی با 200 گل زده رکورد را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها