کد خبر : 1729460 | 15 دی 1399 ساعت 18:04 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

نوازی: باید حوصله کنیم تا تیم مان به طور کامل شکل بگیرد

مربی شهرخودرو معتقد است که درخشش دروازه بان حریف مانع از پیروزی پرگل تیمش مقابل سایپا شد.

نوازی: باید حوصله کنیم تا تیم مان به طور کامل شکل بگیرد

به گزارش ورزش سه؛ محمد نوازی، مربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پس از بازی امروز تیمش مقابل سایپا که با پیروزی یک بر صفر مشهدی ها همراه بود حضور یافت. صحبت های وی را در ادامه بخوانید:

 

باید حوصله کنیم تا تیم مان به طور کامل شکل بگیرد

 

از بچه های تیم بابت این بازی خوب تشکر می کنم. از هواداران عزیزمان هم تشکر می کنم که با وجود اینکه در ورزشگاه کنار ما نیستند اما روحشان و دعایشان همیشه پشت تیم است. نسبت به بازی با تراکتور عملکرد بهتری داشتیم و خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم؛ هر چند که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما درخشش دروازه بان تیم حریف این اجازه را نداد. تیم جوان و آینده داری داریم و باید حوصله کنیم تا تیم مان به طور کامل شکل بگیرد.

 

شانس در فوتبال خیلی دخیل است

 

من همیشه گفته ام که شانس در فوتبال خیلی دخیل است. در دفاع تیمی طی دو هفته اخیر خیلی خوب کار کردیم و خداراشکر که جواب داده و هم در بازی با تراکتور و هم این بازی دروازه مان را بسته نگاه داشتیم. این هم به تلاش بازیکنانمان بر می گردد و اگر خودمان را باور داشته باشیم قطعا اتفاقات بهتری خواهد افتاد. گل خوردن هست، زدن هست و اتفاقات ناگوار هم رخ می دهد و این ذات فوتبال است و باید از اینی که هست بیشتر کار کنیم.

 

فوتبال یک بازی گروهی است

 

خوب بودن تک تک بچه ها باعث می شود که بقیه خوب بازی کنند چرا که فوتبال یک بازی گروهی است. و اگر هر کس وظیفه خود را به خوبی انجام دهد فوتبال زیبا و زیباتر می شود.

دیدگاه‌ها