کد خبر : 1729468 | 15 دی 1399 ساعت 18:37 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی - وریا؛ با نمره قبولی آماده دربی

زوج سمت راست استقلال بار دیگر موفق شدند نمایش خوبی را در ترکیب این تیم پشت سر بگذارند.

موسوی - وریا؛ با نمره قبولی آماده دربی

به گزارش “ورزش سه”، استقلال با برتری مقابل آلومینیوم اراک بار دیگر صدر جدول را از آن خود کرد تا با روحیه‌ای مناسب آماده جدال دربی و تداوم صدرنشینی خود شوند.

 

محمود فکری برای این بازی بار دیگر به زوج سمت راست خود اعتماد کرد و از سیداحمد موسوی و وریا غفوری به صورت همزمان سود برد و این دو نیز به خوبی توانستند با همکاری و هماهنگی بالا پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهند.

 

 

 

سرمربی آبی‌ها که با گذشت دو هفته از لیگ برتر به این زوج رسیده، طی بازی‌های اخیر به خوبی توانسته‌اند شرایط را در سمت راست برای این تیم به سود خود کنند. موسوی که در فاز تدافعی‌تر برای این تیم به میدان می‌رود بارها در همکاری با وریا غفوری در سمت راست نفوذ کرد و برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد موقعیت کرد و اگر خوش شانس بود یکی از این موقعیت‌های مناسب که نصیب فرشید اسماعیلی شد می‌توانست برای او حکم پاس گل داشته باشد.

 

اکنون با آمادگی بالای این زوج، محمود فکری امیدوار به درخشش این دو در دربی پیش رو است و باید دید موسوی و غفوری که هر دو سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه دارند، موفق خواهند شد روز ۲۲ دی نیز اتفاق ویژه‌ای برای این تیم شکل دهند یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها