کد خبر : 1729536 | 15 دی 1399 ساعت 23:06 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی آخرین قهرمان قبل از پرسپولیس در لیگ یک

تیم استقلال خوزستان با غلبه بر پارس جنوبی به صدر جدول رده بندی لیگ آزادگان بازگشت.

صدرنشینی آخرین قهرمان قبل از پرسپولیس در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر خلیفه اصل که در هفته های گذشته دو شکست متوالی را تجربه کردند، امروز سرانجام به فرم خوب قبلی بازگشتند و با کسب سه امتیاز ارزشمند، به رتبه نخست جدول رسیدند. آن ها با این پیروزی به 16 امتیاز در 8 بازی دست یافتند و با ثبت میانگین دو امتیاز در هر بازی، خود را در قامت تیمی قهرمان نشان دادند.

 

امروز مسعود اسدی بود که در دقیقه 78 توانست تک گ استقلال خوزستان را به ثمر برساند و این تیم را به سمت پیروزی شیرین هدایت کند. این نخستین گل هافبک جدید آبی های اهوازی بود که به روند باخت های متوالی این تیم خاتمه داد.

 

امیر خلیفه که سال گذشته استقلال ملاثانی را به لیگ یک آورد، پس از غلبه بر پارس جنوبی، دیگر تیم مدعی لیگ آزادگان گفت: چنانچه بازیکنان بهتر از موقعیت‎‌ها استفاده می‎کردند نتیجه بهتر از این هم برای استقلال خوزستان رقم می‎خورد و با این باخت هیچ چیز از ارزش‎های پارس جنوبی کم نمی‎شود.

 

در ترکیب امروز تیم استقلال خوزستان فرشاد جانفزا و علیرضا دغاغله حضور داشتند که به عنوان بازیکنانی شناخته شده عملکرد مطلوبی را ارائه کردند.

 

نکته جالب این که استقلال خوزستان آخرین قهرمان لیگ برتر ایران پیش پوکر قهرمانی پرسپولیس محسوب می‌شود و حالا شانس این را دارد که پس از دو فصل غیبت، دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

 

صدرنشین لیگ یک هفته آینده مقابل قشقایی بازی خواهد کرد که این هفته مقابل مس کرمان متوقف شد و در رتبه پانزدهم جای دارد. اگر آن ها این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند، باتوجه به تقابل مس کرمان - پارس جنوبی و ملوان - فجر، جایگاه خود را به طور کامل تثبیت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها