کد خبر : 1729546 | 15 دی 1399 ساعت 23:34 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی خیبر در اولین پخش زنده تلویزیونی

خیبر خرم آباد در ادامه روند بدون شکستش با عبدالله ویسی، این بار مقابل رایکای بابل به تساوی دست یافت.

تساوی خیبر در اولین پخش زنده تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هشتم دسته اول لیگ آزادگان، تیم های رایکای بابل و خیبرخرم آباد در بابل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان تلاش های دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.


در این بازی، شاگردان عبدالله ویسی توانستند به روند 4 دیدار شکست ناپذیری خود ادامه دهند و یک امتیاز ارزشمند را از بابل به خانه بیاورند. آنها هفته گذشته موفق به شکست ارمان گهر شده بودند و حالا برای پنجمین بازی متوالی بدون شکست زمین مسابقه را ترک کردند.


البته در این دیدار، شاگردان ویسی 15 دقیقه پایانی بازی را 10 نفره ادامه دادند. یزدان کاکاوندی در دقیقه 76 این مسابقه با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم خیبر دقایق پایانی را زیر فشار حملات تیم میزبان به پایان برساند.


یکی از نکات جالب این دیدار، پخش زنده بازی خیبر خرم آباد و رایکای بابل از شبکه استانی مازندران بود. باشگاه خیبر برای پخش این دیدار، تمام هزینه های آن را به صدا و سیمای مازندران پرداخت کرد تا این بازی با پخش زنده از طریق صدا و سیمای این استان، از شبکه استانی خرم آباد نیز پخش شود.


خیبر با این تساوی 10 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول رده بندی دسته اول قرار گرفت و رایکا نیز با این یک امتیاز، 12 امتیازی شد و در رده هشتم جای گرفت.

 

دیدگاه‌ها