کد خبر : 1729570 | 16 دی 1399 ساعت 03:15 | 34.8K بازدید | 6 دیدگاه

داوری بیشتر از همه تیم‌ها به ضرر ما است؛

خطیبی: نمی‌گذاریم زحمت ۲۰ ساله را هدر بدهند

سرمربی آلومینیوم معتقد است تیمش در بین باشگاه‌های لیگ برتری بیشترین لطمه را از داوری خورده است.

خطیبی: نمی‌گذاریم زحمت ۲۰ ساله را هدر بدهند

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر شبکه سه در خصوص دیدار آلومینیوم برابر استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم کسانی که بازی را دیده‌اند، نمایش خوبی از دو تیم شاهد بودند. تیم ما در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشت و می‌توانست در سه، چهار موقعیت خیلی خوب و ۱۰۰ درصدی که اگر استفاده می کردیم، به گل برسد تا شرایط تغییر کند.

 

او با بیان اینکه استقلال با تک موقعیت خود در نیمه اول به گل رسید، ابراز کرد: در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، سعی در جبران نتیجه داشتیم ولی یکی، دو بازیکن تعویضی ما واقعا خوب کار کردند ولی یکی، دو نفر هم خوب نبودند و در نیمه دوم استقلال نمایش بهتری داشت و برنده شد.

 

سرمربی آلومینیوم با اشاره به داوری جنجالی دیدار با استقلال عنوان کرد: مصاحبه‌ی مدیرعامل باشگاه ما بعد از بازی را دیدید که خیلی جدی صحبت‌ها را انجام دادند؛ صحبت‌های ایشان قطعا تهدید و این مسائل نیست. آلومینیوم ۲۰ سال زحمت کشیده و بالا آمده است. پارسال هم در این تیم بودیم و زجر کشیدیم تا به لیگ برتر آمدیم.

 

خطیبی تصریح کرد: در برنامه خود شما(فوتبال برتر) در هفته‌های قبل کارشناسی داوری انجام شده و همه دیده‌اند و آمار و نظرات این برنامه نشان می‌دهد، تیم ما به همراه یک تیم دیگر که در جدول پایین‌تر از ما قرار دارد، بیشترین ضربه را از داوری خورده‌اند و از طرف دیگر، بیشترین سود را از داوری، دو تیم بالای جدولی داشته‌اند. پس ببینید قضاوت داوران چقدر تاثیرگذار است.

 

او یادآور شد: اینکه دو پنالتی ما را نگرفته‌اند، کارشناسان شما تایید می‌کنند و می‌بینید که چقدر نگرفتن این دو پنالتی تاثیرگذار خواهد بود، اما  بیشترین ناراحتی ما بابت داوری بازی با استقلال این است که داور مسابقه با یک تیم از دریچه قدرت رفتار می‌کرد و با تیم دیگر مهربان بود.

 

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: اسم بازیکن حریف را نمی‌برم ولی داور وقتی با او صحبت می‌کرد، نام او را به همراه عزیزم می‌گفت، اما به بازیکن ما که می‌رسید، می‌گفت حرف نزن تو را اخراج می‌کنم!

 

خطیبی تاکید کرد: شک نکنید که همه ما فوتبالی‌ها باید به داوران احترام بگذاریم ولی اینطور نیست که وقتی حق شما را می‌خورند، صحبتی انجام ندهید. حداقل انتظار ما این است که با بازیکن تیم برخورد بدی نداشته باشید.

 

او با بیان اینکه صحبت‌های مدیرعامل باشگاه ما کاملا جدی بود، گفت: تیم ما پس از زحمت ۲۰ ساله به لیگ برتر رسیده و اجازه نمی‌دهیم حق ما را بخورند.

دیدگاه‌ها