کد خبر : 1729608 | 16 دی 1399 ساعت 11:25 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

نود، تیمی که توان بردن رقبا را ندارد؛

نماینده ارومیه، مسافر زودهنگام لیگ دو؟

شاگردان فرهاد فضلی با توجه به مشکلات عدیده مالی و البته پنجره بسته نقل و انتقالاتی که دارند، کاندیدای نخست سقوط به لیگ دو از لیگ یک به شمار می‌روند.

نماینده ارومیه، مسافر زودهنگام لیگ دو؟

به گزارش "ورزش سه" با گذشت هشت هفته از برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ یک، تیم نود ارومیه به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان غربی در لیگ یک تنها 1 امتیاز توانسته‌اند به دست بیاورند که آن‌هم ماحصل تساوی با تیم گل ریحان البرز در هفته دوم بوده است و در مابقی دیدارهای خود تاکنون شکست‌های متوالی را متحمل شده‌اند؛ یکی از مشکلات اصلی نود که باعث شده تا در فصل جاری عملکردی ضعیف را از خود به جای بگذارد، بسته بودن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی این تیم و استفاده از بازیکنان جوان و کم‌تجربه است. موضوعی که به واسطه مشکلات مالی در نقل و انتقالات تابستانه حل و فصل نشد تا این تیم نتواند در یارگیری عملکرد موفقی را داشته باشد.

 

هدایت این تیم اکنون برعهده فرهاد فضلی است، شاگردان فضلی روز گذشته در ورزشگاه کارگران تهران در هفته هشتم لیگ یک به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه رفتند که با شکستی یک بر صفر میدان را ترک کردند تا همچنان رسیدن به پیروزی برای آن‌ها طلسم شده باشد.

 

فصل گذشته تیم شهرداری (علم و ادب) تبریز از 34 مسابقه خود در لیگ یک، تنها 10 امتیاز به دست آورد و خیلی زود سقوط این تیم به رقابت‌های لیگ دو مسجل شد و حالا این اتفاق با توجه به روند نتیجه‌گیری نودی‌ها در لیگ یک، اصلا بعید نیست این‌بار برای نماینده استان آذربایجان غربی رخ بدهد و آن‌ها خیلی زود مسافر رقابت‌های لیگ دو شوند.

دیدگاه‌ها