کد خبر : 1730120 | 18 دی 1399 ساعت 22:03 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات داوری و بدشانسی ‌های اخیر

تیم نکونام باید فراموشکار شود

شاگردان جواد نکونام سه دیدار حساس در اصفهان، تهران و تبریز دارند که امتیازات این دیدارها می‌تواند آن‌ها را بازهم به تیم‌های بالانشین اضافه کند.

تیم نکونام باید فراموشکار شود


به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان باید روز یکشنبه دیدار معوقه خود را برابر سپاهان در اصفهان برگزار کند، شاگردان جواد نکونام از ۹ بازی قبل خود ۱۴ امتیاز را کسب کرده‌اند و البته معتقدند که در چهار بازی اخیر اشتباهات داوری کمر تیم‌شان را شکسته است.

 

جواد نکونام علی‌رغم جوانی اما با حضور کنار کارلوس کی‌روش و کار کردن در لیگ‌های معتبر اروپایی و آسیایی تیم خوبی را جمع کرده و اگر بد شانس نبود شاید اکنون حتی می‌توانست صدرنشین باشد. پنالتی خراب شده دقیقه آخری برابر گل‌گهر، موقعیت‌های زیاد در برابر آلومینیوم، گل سالم برابر نفت مسجدسلیمان که به اشتباه مردود شد و دیدار اخیر برابر مس رفسنجان و خطای منجر به گل تیم حریف، از جمله بدشانسی تیم و اشتباهات سهوی داوری بوده که باعث شده فولاد اکنون با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار بگیرد.

 

سرمربی جوان فولادی ها که به گواه بازیکنان ملی‌پوش در بین نیمه دیدارهای تیم ملی برابر تیم‌های حریف در جام ملت‌های آسیا،‌ نکات فنی را می‌گفت و دیسیپلین تیمش را می‌توان نمونه ای از تیم کی‌روش دانست، خوب می‌داند که هنوز چیزی تمام نشده و قطعا فولاد می‌تواند با موفقیت در دیدارهای پیش رو بازهم در جمع بالانشینان قرار بگیرد، اگرچه انتظار قهرمانی از این فولاد در این جای فصل شاید منطقی نباشد همانگونه که انتظار قهرمانی از تیم‌های دیگر نیز درست نیست. فولادی‌ها از پانزده بازی قبل خانگی خود دوازده برد داشته‌اند و سه تساوی که این عملکرد بدون شکست می‌تواند یکی از عوامل موفقیت این تیم در لیگ بیستم باشد.

 

1560502

 

قرمزهای اهوازی باید ابتدا به اصفهان بروند و مقابل سپاهان یکی از دیدارهای حساس خود را برگزار کنند و بعد از آن در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس باشند و در دیدار بعد در تبریز به مصاف ماشین‌سازی بروند که امتیازات این دیدارها با توجه به بازی رو در روی بالانشینان می‌تواند جبران امتیازاتی باشد که شاید اگر اشتباهات داوری نبود، به این راحتی از دست نمی‌رفتند.

 

1560503


با مرور عملکرد فولاد در مجموع دیدارهای گذشته، تیم نکونام را یکی از تیم‌هایی دانست که هرگاه خواسته توانسته گل بزند و هرگاه خواسته دروازه‌اش را بسته نگه داشته البته که اتفاقات و شوت‌های ناگهانی گاها علیه این موضوع بوده اما به هر حال این عملکرد، هواداران فولاد را می‌تواند همچنان امیدوار نگه دارد تا فولاد نماینده شایسته‌ای در لیگ و البته لیگ قهرمانان باشد.

 

فولاد در دیدار یکشنبه فرشاد احمدزاده و محمد میری را در لیست خود خواهد داشت، دو بازیکنی که در برابر مس رفسنجان غایب بودند و حال می‌توانند با این صلاحدید کادرفنی به میدان بروند تا منتظر یکی از دیدارهای دیدنی لیگ بیستم در اصفهان باشیم، قطعا تماشایی و جذاب؛ تقابل دو هافبک برتر فوتبال ایران در دهه ۸۰: جواد نکونام - محرم نویدکیا
عکس: محمد حسن عامری

دیدگاه‌ها