کد خبر : 1730145 | 19 دی 1399 ساعت 09:20 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: دورتموند؟ امکان ندارد به آنجا بروم

یولیان ناگلزمان سرمربی موفق لایپزیش شایعات درباره انتقالش به دورتموند را تکذیب کرد و گفت لایپزیش نباید به خاطر این شایعات نگران باشد.

ناگلزمان: دورتموند؟ امکان ندارد به آنجا بروم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال انتقال یولیان ناگلزمان سرمربی جوان و موفق لایپزیش به حریف آلمانی اش بوروسیا دورتموند مطرح شده و در این باشگاه به نگرانی هایی دامن زده بود. ولی ناگلزمان با تکذیب این شایعات گفت انتقالش به دورتموند غیرممکن است و لایپزیش نباید از این بابت نگرانی داشته باشد.

 

1560523

 

ناگلزمان یکی از آینده دارترین مربیان حال حاضر اروپا شناخته می شود. او سال گذشته موفق شد لایپزیش را بر خلاف انتظار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. در روزهای اخیر گفته می شود او به زودی به عنوان جانشین دائمی لوسین فاوره سرمربی اخراجی دورتموند منصوب خواهد شد. این در حالی است که ناگلزمان تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد. ادین ترزیچ در ماه دسامبر به عنوان سرمربی موقت جانشین لوسین فاوره در دورتموند شده است.

 

ناگلزمان در آستانه دیدار لایپزیش و دورتموند که فردا برگزار می شود به خبرنگاران گفت:" دلیلی وجود ندارد که به خاطر شایعات درباره دورتموند نگرانی بوجود بیاید. مساله من و دورتموند همان است که در زمان فعالیتم در هوفنهایم بود. یعنی امکان اینکه بخواهم سرمربی آن تیم بشوم وجود ندارد".

 

سرمربی جوان لایپزیش در ادامه گفت:" من اینجا راحت هستم و هدفهای بزرگی در لایپزیش دارم. همینطور که گفتم لایپزیشی‌ها اصلا نباید نگران شایعات مطرح شده درباره من و دورتموند باشند".

 

 

دیدگاه‌ها