کد خبر : 1730484 | 20 دی 1399 ساعت 23:22 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژردان شقیری:

جدایی از لیورپول؟ می خواهم به تیم کمک کنم

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول می گوید قصد دارد در ادامه فصل به تیمش برای کسب موفقیت کمک کند.

جدایی از لیورپول؟ می خواهم به تیم کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری بازیکنی بوده که طی فصول گذشته دائماً با نیمکت نشینی در لیورپول دست و پنجه نرم کرده و به نوعی نتوانسته خودش را به ترکیب اصلی تیم یورگن کلوپ تحمیل کند. با توجه به ترافیک بالای قرمزهای آنفیلد در خط حمله کار برای ستاره سوئیسی بسیار دشوار بوده و به همین خاطر او در رسیدن به ترکیب اصلی ناکام بوده است.

 

در این بین طی یکی دو فصل اخیر شایعات زیادی در رابطه با جدایی احتمالی ژردان شقیری از لیورپول مطرح شده که حالا یک بار دیگر این موضوع رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است. با این حال وینگر سوئیسی واکنش متفاوتی نسبت به این موضوع نشان داده است.

 

 

1560969

 

 

ژردان شقیری در مصاحبه ای پیرامون شرایطش در لیورپول گفت: " من دوباره از نظر جسمی سالم هستم و به میادین باز گشته ام. آماده ام و مشتاقانه منتظر بازی بعدی و شروع نیم فصل جدید هستم تا به تیم برای کسب موفقیت های جدید کمک کنم. اگر آسیب دیده باشید و نتوانید به تیم کمک کنید طبیعی است که این امری ناامیدکننده محسوب می شود. شما در خانه هستید و در تلویزیون به هم تیمی های خود نگاه می کنید و می خواهید آنجا حاضر باشید.  اما این بخشی از فوتبال است، بخشی از زندگی است.

 

من به سختی تلاش کردم و حالا واقعا خوشحال هستم. اکنون سعی می‌کنم که در صورت بازی کردن به تیم کمک کنم. در حال حاضر این مهم ترین چیز برای ما محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها