کد خبر : 1730603 | 21 دی 1399 ساعت 15:45 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بوکا یک پای فینال کوپا مارادونا؛ ریورپلاته جا ماند

بوکاجونیورز بامداد امروز با تساوی برابر آرژنتینوس جونیورز توانست به فینال جام مارادونا راه یابد.

بوکا یک پای فینال کوپا مارادونا؛ ریورپلاته جا ماند

به گزارش "ورزش سه"، بوکاجونیورز دیگر چیزی تا یک قهرمانی دیگر در لیگ آرژانتین فاصله ندارد.

سوپرلیگ آرژانتین پس از درگذشت دیه گو مارادونا به نام وی شده و بوکا می تواند فاتح نخستین دوره این رقابت ها پس از تغییرنام شود. رقابت هایی که به دلیل شیوع کرونا با تاخیر چند ماهه و به صورت فشرده برگزار شد.

 

 

1561161

 

 

10 تیم توانسته بودند به دور دوم گروهی راه یابند و بوکا و ریورپلاته دو دشمن قدیمی نیز در یک گروه قرار گرفتند. تیم اول راهی فینال می شد و بامداد امروز بوکا و ریور در حالی به مصاف رقبای خود رفتند که باید پیروز می شدند تا رتبه نخست را کسب کنند. ریور به یک برد پرگل برای بهبود تفاضل گلش نیز نیاز داشت.

در نهایت بوکا برابر آرژنتینوس جونیورز با تساوی 2-2 متوقف شد ولی ریور در زمین خود با دو گل به ایندیپندینته باخت و نتوانست بالاتر از بوکا قرار بگیرد. به این ترتیب بوکا با کسب 9 امتیاز راهی فینال شد و باید منتظر تیم نخست گروه B بماند.

این تیم احتمالا بانفیلد خواهد بود که در صورت برتری بر سن لورنزو، تیم نخست گروهش می شود.

 

 

1556536

 

 

بوکا اکنون خود را برای بازی برگشت نیمه نهایی جام لیبرتادورس برابر سانتوس مهیا می کند. بازی رفت بدون گل مساوی شد و در برزیل سرنوشت تیم فینالیست مشخص می شود. ریورپلاته نیز که در زمین خود بازی رفت نیمه نهایی را با سه گل به پالمیراس باخت، به دنبال معجزه در زمین حریف برزیلی خود است.

دیدگاه‌ها