کد خبر : 1730824 | 22 دی 1399 ساعت 16:08 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد نهایی ستاره مغضوب آرسنال لو رفت؟

فنرباغچه ترکیه مطابق شایعات، مقصد مسوت اوزیل خواهد بود.

مقصد نهایی ستاره مغضوب آرسنال لو رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در ماه دسامبر 2019 و هنگام انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال به نوعی احیا شد چرا که پیش از آن اونای امری هیچ علاقه ای به استفاده از ستاره آلمانی در ترکیب تیمش نشان نمی‌داد.

 
اوزیل فصل گذشته به یک بازیکن ثابت تحت نظر میکل آرتتا تبدیل شده بود تا اینکه مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمد و بعد از آن دیگر هافبک آلمانی نتوانست خیلی در ترکیب آرسنال به میدان برود.

 

 

1558796

 

 

ستاره آلمانی ابتدای فصل از لیست آرسنال نیز کنار گذاشته شد تا جدایی او از جمع توپچی ها قطعی به نظر برسد. در همین ارتباط طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد آینده اوزیل به گوش رسید که البته اکثر آنها حاکی از آن بود که او ادامه فوتبال خود را در سوپرلیگ ترکیه و باشگاه فنرباغچه سپری خواهد کرد

در حالی که تیم آمریکایی دی سی یونایتد نیز به جمع تیم های خواهان اوزیل اضافه شده است، فنرباغچه با ارائه پیشنهاد 3 و نیم ساله به این بازیکن توانسته رضایت اوزیل را جلب کند تا بازیکن ترک تبار آماده رفتن به این تیم شود.

موتلو برادر مسوت اوزیل روز گذشته  با انتشار عکسی از تیم فنرباغچه در استوری اینستاگرام خود، به نوعی خبر از احتمال بالای پیوستن برادرش به این تیم ترکیه ای داد.

 

 

1556696

 

 

به این ترتیب او تا 10 روز آینده رسما قرارداد خود را با تیم فنربافچه امضا می کند تا خروجی بزرگ آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی لقب گیرد.

مسوت اوزیل همراه آلمان موفق شد در جام جهانی 2014 برزیل قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورد و در سال 2018 هم عضوی از تیم ناکام ژرمن ها بود که در مرحله گروهی حذف شد و از آن زمان اوزیل نیز دیگر به تیم ملی فوتبال کشورش دعوت نشد تا 2018 پایانی بر حضور او در "مانشافت" باشد.

دیدگاه‌ها