کد خبر : 1730956 | 22 دی 1399 ساعت 23:50 | 31.5K بازدید | 2 دیدگاه

لواندوفسکی: باورم نمی شد این جایزه را برده ام

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ می‌گوید کسب عنوانی مثل بهترین بازیکن جهان یک رویای دست نیافتنی برای کودکان لهستانی به شمار می‌آید.

لواندوفسکی: باورم نمی شد این جایزه را برده ام

به گزارش "ورزش سه"، تعداد کمی از بازیکنان حرفه‌ای بوده اند که در طول دوران بازی خود فصل به فصل با پیشرفت مواجه شده اند اما با این حال رابرت لواندوفسکی یکی از آنها به شمار می‌آید؛ ستاره ای که با توجه به کسب سه گانه با بایرن مونیخ در فصل گذشته موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را هم از آن خود کند.

 

ستاره لهستانی حالا صحبت های جالب و در نوع خود تاثیر گذاری را مطرح کرده است. لواندوفسکی گفت: "قبل از مراسم بهترین های فیفا می‌دانستم که سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ام و و این امکان وجود دارد که برنده جایزه شوم. با وجود داشتن شایستگی برای بردن آن اما در لهستان ما شاهد برخی حقارت ها هستیم.

 

 

1554629

 

 

ما در لهستان هرگز کسی را به عنوان بهترین بازیکن جهان نداشته ایم. هنگامی که شما یک بچه هستید و هیچ سوپراستاری ندارید که به او نگاه کنید، در واقع این باعث می شود که ما فکر کنیم به اندازه کافی خوب نیستیم و هیچ یک از ما نمی‌توانیم به بالا ترین مکان ها صعود کنیم. وقتی این جایزه را دریافت کردم باورم نمی شد. می دانم مردم معتقد هستند که این یک حرف کلیشه‌ای است اما در آن لحظه زندگی جلوی چشمانم شروع به چشمک زدن کرد."

 

 

1559586

 

 

لواندوفسکی در ادامه گفت: " من از مربیانی مانند یوپ هاینکس، پپ گواردیولا، کارلو آنچلوتی و حالا هانسی فلیک چیزهای زیادی آموختم. فقط بازی در بایرن یک تجربه بزرگ برای یاد گرفتن است زیرا خواسته ها بسیار زیاد است و فرهنگ باشگاه بسیار حرفه ای است. شما مجبور هستید استانداردهای خود را بالا ببرید و این کار را انجام می دهید بنابراین بدون کمک نزدیکان، من نمی توانستم این عملکرد را داشته باشم."

دیدگاه‌ها