کد خبر : 1731004 | 23 دی 1399 ساعت 11:37 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن رقیب چلسی برای خرید ستاره لایپزیش

بایرن مونیخ و چلسی به دنبال بستن قرارداد با دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی لایپزیش هستند.

بایرن رقیب چلسی برای خرید ستاره لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، شنیده ها حاکی از آن است که دیوید آلابا قصد ترک بایرن مونیخ به مقصد رئال مادرید را دارد و بایرن دایوت اوپامکانو، بازیکن لایپزیش، را برای پر کردن جای خالی آلابا در نظر گرفته است.

 

اوپامکانو که در لایپزیش خوش درخشیده، اکنون با وجود بند آزادسازی 42 میلیون یورویی، از دیگر تیم ها نیز پیشنهاداتی دارد و گفته می شود چلسی نیز به دنبال بستن قرارداد با این جوان فرانسوی است. بدون شک این مدافع 22 ساله یکی از آینده دارترین بازیکنان اروپا در حال حاضر است.

 

1561858

 

این مدافع میانی جوان قطعا به کار چلسی خواهد آمد، هم به عنوان جایگزین تیاگو سیلوا، مدافع باسابقه این تیم، در بلند مدت و هم در حال حاضر به عنوان جایگزینی برای بازیکنان ناکارآمدی مثل آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن.

 

در صورت پیوستن بایرن به جمع تیم‌‎های خواهان اوپامکانو، چلسی حسابی به دردسر خواهد افتاد چرا که به راحتی می‌شود تصور کرد پیشنهاد رفتن به آلیانز آرنا برای اوپامکانو چقدر وسوسه انگیز خواهد بود.

 

بایرن فصل پیش برنده لیگ قهرمانان شد و یکی از بهترین تیم های اروپا در ده سال اخیر بوده است. در مقابل چلسی در حال گذراندن دوران گذار و تغییر است.

 

بدون شک از دست  دادن آلابا برای بایرن فقدانی بزرگ و برای رئال مادرید شکاری عالی خواهد بود. رئال مادرید نیز نیاز دارد در خط دفاع خود تغییراتی برای جایگزینی ستاره هایی مثل سرخیو راموس و مارسلو ایجاد کند و آلابا گزینه بسیار خوبی برای رسیدن به این هدف است.

 

دیدگاه‌ها