کد خبر : 1731456 | 25 دی 1399 ساعت 19:43 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

نباید انتظارات از تیم جوان ما بالا باشد

پاشایی: وضعیت پیکان و سپاهان قابل مقایسه نیست

مربی پیکان می‌گوید تیمش برای کسب نتیجه مطلوب به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

پاشایی: وضعیت پیکان و سپاهان قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری کادرفنی تیم پیکان تهران قبل از مصاف با سپاهان در شرایطی برگزار شد که مهدی تارتار در این نشست حضور نیافت و حسین پاشایی دستیار او از وضعیت خودروسازان قبل از بازی با سپاهان صحبت کرد. در ابتدای نشست امیر صادقی‌پناه مدیررسانه ای پیکان دلیل غیبت تارتار را تداخل زمان نشست با تمرین این تیم اعلام کرد و عذرخواهی سرمربی تیمش را از این بابت به گوش اصحاب رسانه رساند.


حسین پاشایی که به جای تارتار به کنفرانس خبری رفته بود بیان کرد: تیم سپاهان احتیاج به تعریف ندارد و هر سال کیفیت قابل قبولی در لیگ دارد و از لحاظ ساختار باشگاهی به عنوان یک باشگاه می‌توان به آن اشاره کرد؛ امسال نیز نشان داد قدرتمند است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد.


وی ادامه داد: پیکان هم نشان داده تیم منسجم و قوی است، کیفیت کار ما مشخص کرد که قابل احترام هستیم و فردا برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم همه طرفداران فوتبال از بازی لذت ببرند.


وی در مورد استفاده از اوت دستی‌های نادر محمدی عنوان کرد: یکی از راهکارهای ما برای رسیدن به محوطه جریمه حریف پرتاب اوت است اما نمی‌توان گفت غالب کار ما این است. تاکتیک‌های مختلفی را تمرین می‌کنیم و گل‌هایی که زدیم نیز نشان می‌دهد، راه حل‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریف پیش‌بینی کردیم. هر مربی باهوشی نسبت به داشته‌هایش برنامه‌ریزی و استفاده می‌کند، منکر پرتاب‌های اوت نادر محمدی نیستیم اما از اوت‌ها و سایر تاکتیک‌ها استفاده می‌کنیم.


مربی تیم فوتبال پیکان درباره هدفگذاری تیمش گفت: یک تیم جوان در اختیار داریم و نباید انتظارات از تیم ما بالا برود، داشتن رتبه آبرومند در پایان لیگ برنامه‌ریزی باشگاه است؛ امیدواریم این امیر تحقق پیدا کند، برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم. نباید انتظارات را زیاد بالا برد که جوانان دچار مشکل شوند، دنبال این هستیم بازی به بازی پیش برویم، نتایج خوبی بگیریم و رتبه خوبی در پایان فصل برای پیکان به دست بیاوریم.


پاشایی در مورد هم امتیاز بودن دو تیم در جدول رده‌بندی تاکید کرد: با سپاهان هم‌امتیاز هستیم اما 2 تیم از لحاظ هزینه و بازیکن قابل قیاس نیستند؛ جدال نابرابری است اما برای کسب 3 امتیاز برنامه‌ریزی کردیم و دنبال یک فوتبال هجومی هستیم اما آمده‌ایم که با دست پر از زمین خارج شویم.


مربی پیکان در مورد وضعیت محروم یا مصدومان تیمش افزود: محروم نداریم و 3 بازیکن مصدوم داریم که فردا وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها