کد خبر : 1731916 | 28 دی 1399 ساعت 14:12 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

اخطار سولسشر به یونایتد؛

اگر پس از فتح اورست متوقف شوی، یخ می‌زنی!

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پیش از دیدار با لیورپول از تیمش خواست که متوقف نشوند و به تلاش کردن ادامه دهند.

اگر پس از فتح اورست متوقف شوی، یخ می‌زنی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از سالها صدرنشین لیگ برتر است و امروز به مصاف لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی می رود. اوله‌گنار سولسشر اما به رغم اوضاع خوب این تیم به بازیکنان خود هشدار داده که به خود غره نشوند وهمچنان به تلاش ادامه دهند.

تقریبا یک سال پیش منچستریونایتد در آنفیلد در حالی 2-0 به لیورپول باخت که لیورپول با 16 امتیاز اختلاف، صدرنشین مطمئن لیگ برتر بود. اما امروز این دو تیم در شرایطی متفاوت به دیدار هم می روند.

به رغم اینکه یونایتد با سه امتیاز بیشتر صدرنشین لیگ برتر است، اما مربی این تیم معتقد است که نباید اینجا متوقف شوند و همچنان باید به تلاش ادامه دهند.

 

1563302

 

سولسشر پیش از بازی با لیورپول گفت: "رسیدن به صدر جدول حاصل تلاش سخت همه کسانی است که دراین باشگاه هستند، از کارکنان و بازیکنان و هواداران و دیگران.

برای رسیدن به جایی که اکنون در آن قرار داریم، تلاش و کوشش فراوان و صبر زیادی انجام شده است، اما مانند این است که از کلیمانجارو یا اورست بالا بروید و به بالای آن برسید و بنشینید و آرام بگیرید! آن موقع چه اتفاقی می افتد؟ یخ می زنید و می میرید. اکنون زمان تلاش دوباره و فشار آوردن مجدد است.

 

یک تغییر قطعی و واضح در روحیه بچه‌ها به وجود آمده که ما باور داریم می توانیم به اهداف بزرگتر و بهتری برسیم."

 

سولسشر که خود بازی های زیادی در مدت 11 سال بازی اش در منچستریونایتد برابر لیورپول انجام داده، معتقد است رقابت در آنفیلد بدون حضور تماشاگران خیلی متفاوت خواهد بود اما همچنان نبردی است که ارزش انتظار کشیدن را دارد.

 

1563301

 

سولسشر افزود: "من عاشق بازی کردن در بازی های بزرگ بودم. البته در خیلی از بازی های بزرگ شرکت نداشتم و روی نیمکت بودم. من وقتی دیگو فورلان دو گل در آنفیلد زد در بازی حضور داشتم و واقعا عاشق آن شور و هیجان و حساسیت و جشن گرفتن در مقابل هواداران‌مان بودم.  وقتی گری پالیستر هم گلزنی کرد روی نیمکت بودم.

 

وقتی طرفداران حضور دارند و می توانید آنها را ساکت کنید و طرفداران میهمان بلندتر از هواداران میزبان آواز می خوانند، احساس فوق‌العاده‌ای دارد. حالا هواداران میزبان را برای ساکت کردن نداریم، بنابراین با یک روحیه و تفکر دیگری پا به این بازی می گذاریم.

 
فکر می کنم که نتایجی که 10 یا 9 ماه گذشته گرفتیم نشان داد که چقدر هواداران مهم هستند. آمار برد خارج از خانه نسبت به تعداد بردهای خانگی نشان می دهد که هواداران و شور و حالی که به بازی می دهند نقش مهمی در فوتبال دارد.
بی صبرانه منتظرم تا همه به ورزشگاه ها بازگردند و تا آن زمان ما تمام تلاشمان را می کنیم تا هواداران مان در خانه را راضی و خوشحال کنیم."

 


 

دیدگاه‌ها