کد خبر : 1732693 | 02 بهمن 1399 ساعت 09:54 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانشاهی: پنجمی ما یک موضوع استثنائی است

از بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان چیزی عاید دو تیم نشد و این دیدار بدون گل در اصفهان به پایان رسید .

کرمانشاهی: پنجمی ما یک موضوع استثنائی است 

به گزارش ورزش سه، فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان جوان نفت که فشار زیادی در این مسابقه تحمل کرد، به خبرنگار ما گفت : به نوعی برای ما گرفتن یک امتیاز هم در زمین حریف بد نبود اما قطعا این نتیجه بدی برای ذوب آهن محسوب می‌شود. ما به رتبه پنجم جدول آمده و این یک موضوع استثنایی برای ما به حساب می آید.


وی که با وجود اتمام محرومیت گوهری همچنان درون دروازه قرار می گیرد در خصوص اولین کلین شیت در این فصل گفت: بسته نگه داشتن دروازه کار خیلی لذت بخشی است و من توانستم در  این دیدار این کار را انجام دهم و چندین توپ خوب بگیرم قطعا ذوب آهن موقعیت‌های زیادی داشت که خدا را شکر من گرفتم. از اعتماد کادرفنی بسیار ممنونم ، فرقی نمی کند من بازی کنم یا احمد گوهری زیرا مهم موفقیت نفت است .


از کرمانشاهی درباره گل ذوب آهن و آفساید اعلام شدنش می‌پرسیم. او می‌گوید: کارشناسان داوری گفته اند که آن صحنه آفساید نبوده است اما این موضوع تقصیر ما نیست و به تصمیم تیم داوری بر می گردد ، از این اشتباهات در لیگ از اول فصل تا الان زیاد رخ داده است و فکر می کنم هر تیمی حداقل یکبار تجربه اش کرده باشد .


کرمانشاهی در پایان افزود: ما تنها ۶ امتیاز با صدر فاصله داریم و من بسیار برای مردم مسجد سلیمان خوشحال هستم چون حق آن ها است تیمشان را در بالای جدول ببینند .

دیدگاه‌ها