کد خبر : 1733693 | 07 بهمن 1399 ساعت 10:00 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بادران بعد از گل به خودی (عکس)

دیروز در یکی از بازی های مهم لیگ یک دوتیم استقلال ملاثانی و بادران تهران در استادیوم تختی اهواز به مصاف هم رفتند؛ استادیومی که زمینش اصلا شرایط مناسبی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، کیفیت نامطلوب این زمین هر دو تیم را وادار به ارایه بازی بلند کرده بود. به خصوص تیم بادران که تحت هدایت محسن عاشوری تیمی است که روی زمین فوتبال می کند و دوست دارد با گردش توپ در خطوط سه گانه صاحب موقعیت شود. هم چیز برای تیم بادران به خوبی پیش می رفت و بازی هوایی استقلال ملاثانی که در اولین فصل حضور در لیگ یک بسیار با انگیزه فوتبال می کند را مهار کرده بود که در ثانیه های پایانی بازی حریف روی ضربه ایستگاهی و با گل به خودی بادرانی ها به نتیجه رسید. 

 

نیمه دوم بادران برای جبران گل خورده روی بازی مستقیم خیلی زود صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را پویا سیف پناهی به گل تبدیل و در ادامه می توانست گل برتری را هم به ثمر برساند که دروازه بان تیم استقلال ملاثانی با سیوهای خوبی که داشت به بادرانی ها اجازه برتری در زمین را نداد. برای بادران هر چند این نتیجه موجب اختلاف 5 امتیازی با صدرنشین شد اما نتیجه – نتیجه خوبی بود به خصوص که در دیدار ماقبل مس کرمان در همین زمین یک بر صفر شکست خورده بود. 

 

1566074

 

با وجود اینکه بادران تیمی است که توسط محسن عاشوری بسته نشده این مربی به آینده تیمش امیدوار است و در تلاش است با نتیجه گیری در هفته های باقی مانده تا پایان دور رفت به طور جدی بادران را تبدیل به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر نماید. این تیم در بازی های آتی خود بازی های مهمی را در برابر مس کرمان و پارس جنوبی جم پیش رو خواهد داشت و امتیازات این دیدار می تواند این تیم تهرانی را تبدیل به مدعی جدی صعود به لیگ برتر نماید. 

 

محسن عاشوری فصل گذشته به همراه تیم خوشه طلایی که هزینه زیادی را متحمل نشده بود و بازیکنان اسمی هم در اختیار نداشت در اولین فصل حضور در لیگ یک فاصله زیادی با صعود به لیگ برتر نداشت و حالا می کوشد این ماموریت نیمه تمام را در بادران تمام کند.

 

1566073

دیدگاه‌ها