کد خبر : 1733722 | 07 بهمن 1399 ساعت 11:44 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: رییس فدراسیون هم از این اتفاق خجالت کشید

رونمایی از روبالشی حاشیه ساز؛ سوغاتی یا جایزه؟(عکس)

قهرمان دوی صحرانوردی ایران گفت: دوست ندارم به فدراسیون بروم و ترجیح می دهم به صورت شخصی تمرین کنم و هزینه هایم را خودم پرداخت می کنم.

رونمایی از روبالشی حاشیه ساز؛ سوغاتی یا جایزه؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجعفر مرادی که در مسابقات صحرانوردی به میزبانی چابهار به عنوان قهرمانی رسید، در یکی، دو روز اخیر به واسطه هدیه ای که بعد از قهرمانی دریافت کرده، وارد حاشیه شده است. 
در ابتدا عنوان شد که به قهرمانان این مسابقات روبالشی اهدا شده، اما مسئولان فدراسیون توضیح دادند که این هدیه فقط به عنوان سوغاتی محلی به قهرمانان تعلق گرفته و قرار است جوایز نقدی از سوی فدراسیون به آن ها پرداخت شود. 


در همین رابطه با جعفر مرادی تماس گرفتیم؛ ورزشکاری که تجربه حضور در المپیک ریو را هم دارد. او درباره قهرمانی اش در دوی صحرانوردی به "ورزش سه" گفت: من یک دوری چهار، پنج ساله از مسابقات صحرانوردی داشتم ولی بعد از بازگشت توانستم مقام اول را کسب کنم. هم رقابت خوبی بود و هم تایم خیلی خوبی بعد سال ها ثبت شد. فصل زمستان تمرینات سختی پشت سر گذاشتم و قصد دارم در مسابقات ماراتن بین المللی شرکت کنم؛ البته منوط به این است که  مسابقات برگزار شود تا من بتوانم خودم را برای کسب سهمیه المپیک محک بزنم‌.


وی افزود: می خواهم با کمک یک اسپانسر در اردوی سه، چهار ماهه تمریناتم را انجام دهم چون با تمریناتی که در حال حاضر انجام می دهم، بعید است که به کسب سهمیه برسم و فقط می توانم بدنم را حفظ کنم. الان رکورد را هشت دقیقه پایین تر آوردند که خیلی کار  سخت شده  و باید یک اردوی برون مرزی بروم تا به تایم دلخواه برسم .

 

1566137


این ملی پوش دوومیدانی در خصوص حاشیه های به وجود آمده در یکی، دو روز اخیر و اینکه از فدراسیون ناراحت است یا خیر، گفت: چهار سالی که آقای کیهانی رئیس فدراسیون بود از فدراسیون دور شدم و زمانی که رییس جدید آمد هم به آن صورت به فدراسیون نرفتم و برنامه هایم را ارائه ندادم. در دوره قبلی آن‌قدر نامهربانی شد که دوست ندارم به فدراسیون بروم و ترجیح می دهم به صورت شخصی تمرین می کنم و هزینه هایم را خودم پرداخت می کنم.


وی در خصوص جایزه حاشیه ساز فدراسیون که روبالشی بود، گفت: بله، به ما رو بالشتی دادند ولی آقای صیامی قول داده  جایزه نقدی نیز به ما بدهند. جایزه از طرف میزبان مسابقات بود و نمی دانیم فدراسیون در جریان بود یا نه. تا جایی که می دانم خود آقای صیامی هم از این جوایز خجالت کشیده است.

دیدگاه‌ها