کد خبر : 1733910 | 08 بهمن 1399 ساعت 11:17 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدید انگلیسی‌ها: توخل چطور تلفظ می‌شود؟

توماس توخل جایگزین فرانک لمپارد، سرمربی اخراجی چلسی، در این تیم شد و در بدو ورود این مربی به لیگ برتر به نظر می رسد انگلیسی ها نمی دانند چگونه باید اسم او را تلفظ کنند.

دردسر جدید انگلیسی‌ها: توخل چطور تلفظ می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، مربی آلمانی روز گذشته خود را به لندن رساند و سکان هدایت تیم چلسی را بلافاصله پس از اخراج فرانک لمپارد، در دست گرفت. اما مشکل جدیدی که هواداران چلسی و دیگر اهالی فوتبال در انگلیس با آن دست به گریبانند این است که نام این تازه وارد به لیگ برتر چگونه تلفظ می شود؟

 

توخل که با امضای قراردادی 18 ماهه و امکان تمدید این قرارداد به مدت یک سال بیشتر به آبی های لندن پیوسته، یک مربی در کلاس جهانی و با توانایی هایی ثابت شده است. او تجربه نشستن روی نیمکت دورتموند و پاری سن ژرمن را نیز در کارنامه دارد.

 

1566424

 

سایت گل در مطلبی اختصاصی به این موضوع پرداخته که نام توخل چگونه تلفظ می شود.

گل خوانندگان خود را راهنمایی کرده که توخل، که نامی آلمانی است، را نه مثل فرانسوی ها توشل تلفظ کنند و نه توکل. این سایت راهنمایی های دقیقی برای تلفظ حرف دردسرساز "خ" در نام این سرمربی آلمانی را منتشر کرده است.

 

توماس توخل مدتی پیش از سمت خود در PSG اخراج شد، اتفاقی که بسیاری را شوکه کرد. مخصوصا که برکناری او پس از برد 4-0 تیم پاریسی برابر سالزبورگ اعلام شد.

 

توخل توانست در مدت حضور خود در PSG، این تیم را به فینال چمپیونزلیگ در سال 2020 برساند، هر چند پاریسی ها نتیجه را 1-0 به بایرن مونیخ واگذار کردند.

 

توخل در دورانی که هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده داشت، برای این تیم دو قهرمانی در لیگ یک فرانسه و قهرمانی چهارگانه فرانسه را به دست آورد.

 

در دورتموند نیز، از سال 2015 تا سال 2017، او جانشین یورگن کلوپ شد و این تیم را در جام حذفی آلمان به قهرمانی رساند. این سرمربی همچنین آمار خیره کننده 74.8 درصد برد در بازی های تیم های تحت هدایت اش را دارد.

دیدگاه‌ها