کد خبر : 1733979 | 08 بهمن 1399 ساعت 16:49 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

از نداشتن استادیوم خانگی تا بازیکن؛

مشکلات لطیفی برای ساختن چوکا در تالش

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش با مشکلات زیادی برای آماده سازی تیمش روبرو است.

مشکلات لطیفی برای ساختن چوکا در تالش

به گزارش "ورزش سه"، چوکای تالش یکی از تیم های تازه وارد لیگ دسته اول فوتبال ایران است که پس از شروع ضعیفی که در این رقابت ها داشت، رفته رفته با علی لطیفی در حال رسیدن به ثبات است؛ با این حال این مربی با چالش های زیادی برای جدا کردن این تیم از رتبه های انتهایی جدول رده بندی پیش رو دارد.


یکی از مهم ترین دغدغه های علی لطیفی مصدومیت های پرشمار بازیکنان این تیم است و آنطور که خودش در آخرین مصاحبه خود ادعا کرده، حتی یکبار هم تیم کاملش را در اختیار نداشته است؛ موضوعی که به نوع تمرینات پیش فصل نیز مرتبط می شود.


از دیگر مشکلاتی که این روزها سرمربی تیم پرهوادار چوکا با آن مواجه شده، کمبود بازیکن در پست های مختلف است و او مجبور شده از بازیکنان غیرتخصصی در پست ها و مناطق مختلف زمین استفاده کند.
امروز بود که خبر جدایی علیرضا نیکبخت واحدی نیز از تیم چوکا منتشر شد و حالا لطیفی باید علاوه بر اینکه تدابیری برای آماده سازی بازیکنانش جهت دیدارهای حساس پیش رو انجام می دهد، به فکر تقویت کادر فنی اش هم باشد.


این ها به علاوه بازی کردن در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دلیل مناسب نبودن ورزشگاه پوریای ولی تالش، البته بخشی از مشکلات تیمی است که با حضور مالکان و مدیران جدید باشگاه شرایط به مراتب بهتری نسبت به ابتدای فصل پیدا کرده ولی باید دید لطیفی در نهایت چطور می تواند در لیگ یک که شاهد رقابت نزدیک و فشرده ای میان تیم های مختلف هستیم، از عهده این چالش برآید. این مربی با برنامه سه ساله ای که مدیران جدید باشگاه تعریف کرده اند، در این فصل به دنبال تثبیت و ادامه حضور تیم در مسابقات است و در سال های آینده صعود به لیگ برتر جایگزین اهداف فعلی باشگاه خواهد شد.

دیدگاه‌ها