کد خبر : 1734102 | 09 بهمن 1399 ساعت 11:03 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام یاران حسینی از باشاک‌شهیر با قهرمانی(عکس)

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور در جشن قهرمانی این تیم در سوپر کاپ فوتبال ترکیه حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی فصل سختی را در ترابزون اسپور پشت سر گذاشت که زمزمه جدایی و مصدومیت‌هایش اجازه نداد او شرایط خوبی داشته باشد ولی بازگشت او به ترکیب تیم ترکیه‌ای نیز کوتاه مدت بود و یک آسیب دیدگی دیگر سراغ این ملی‌پوش ایرانی آمد.

 

 

1566748

 

 

حسینی بعد از سه حضور تعویضی، از هفته شانزدهم تا هجدهم سوپر لیگ ترکیه به ترکیب ترابزون اسپور اضافه شد، اما مصدومیت از ناحیه کشاله ران، او را از فهرست یک مسابقه دور کرد و موجب شد در یک بازی دیگر هم به‌عنوان یار جانشین به میدان برود.

 

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور شب گذشته در جریان دیدار سوپر کاپ فصل ۲۰-۲۰۱۹ فوتبال ترکیه و در زمانی که بازی ۲ بر یک به سود تیمش بود، از دقیقه ۴+۹۰ به زمین رفت تا در ۱۰ دقیقه پایانی وقت‌های اضافه به کارهای دفاعی تیمش کمک کند.

 

ترابزون اسپور که سال گذشته به قهرمانی در ترکیش کاپ(جام حذفی) سیده بود، شب گذشته در ورزشگاه آتاتورک و در حضور ۱۰ دقیقه‌ای سید مجید حسینی موفق شد به برتری ۲ بر یک مقابل باشاک‌شهیر استانبول، قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها دست پیدا کند و جشن قهرمانی بگیرد.

 

1566749

 

یاران حسینی که سال گذشته تنها با ۴ امتیاز کمتر نسبت به باشاک‌شهیر استانبول در رده دوم جدول سوپر لیگ ترکیه ایستادند، دیشب شکست یک بر صفر در نیمه اول را با زدن ۲ گل جبران کردند و انتقام ناکامی فصل قبل را با قهرمانی در سوپر کاپ گرفتند.

دیدگاه‌ها