کد خبر : 1734544 | 11 بهمن 1399 ساعت 16:00 | 67.6K بازدید | 2 دیدگاه

منچستر یونایتد بله؛ چلسی نه

دمبله و جدایی از بارسا؛ مقصد بعدی مشخص شد

عثمان دمبله بعید است فصل بعد نیز در بارسلونا ماندنی باشد و از حالا می داند مقصد بعدی اش چه تیمی خواهد بود.

دمبله و جدایی از بارسا؛ مقصد بعدی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در انتقالات تابستانی 2020 هفته ها در تلاش بود تا جیدون سانچو را از بوروسیا دورتموند جذب کند اما باشگاه آلمانی حاضر نشد از قیمت این بازیکن بکاهد و در نتیجه یونایتد برای تقویت خط حمله خود به سمت عثمان دمبله رفت. بازیکنی که ارزان قیمت تر از سانچو بود و مهمتر اینکه بارسا بر خلاف دورتموند مانعی بر سر راه جدایی بازیکنش نبود.

 

 

1554397

 

 

بارسا هیچ مخالفتی در راه این انتقال نداشت اما دمبله حاضر نشد تحت هیچ شرایطی با قرارداد قرضی به یونایتد برود حتی اگر در این قرارداد، بند خرید دائمی نیز قید می شد. او پیشنهاد قرارداد دائمی با یونایتد را نیز قبول نکرد.

دمبله در بارسا ماند و بر خلاف تصورات، مدت هاست مصدوم نشده و یکی از بازیکنان خوب و موثر آبی اناری ها هم نشان داده است.

 

 

1564807

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، موضع سران بارسا برای فروش دمبله هنوز تغییری نکرده و تابستان 2021 در صورت رسیدن پشنهاد مناسب، او را واگذار خواهند کرد. گویا نظر ستاره فرانسوی که یک سال و نیم دیگر با بارسا قرارداد دارد نیز جدایی است.

طبق این گزارش، منچستریونایتد در انتقالات ژانویه که دیگر چیزی تا پایانش نمانده، خواهان انتقال قرضی با بند خرید دائمی دمبله بود ولی بارسا مخالفت کرد. یونایتد اما تابستان برای جذب دمبله مجددا اقدام خواهد کرد. شایعاتی در مورد پیشنهاد چلسی به دمبله هم شنیده می شود ولی ستاره فرانسوی تاکید دارد که در صورت جدایی از بارسا فقط راهی یونایتد می شود.

 

 

دیدگاه‌ها